Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2014.
JANUÁR 1.
Újév első órájában a Széll Kálmán térre sodort a „széll”, így készítettem
néhány felvételt a duplájára-háromszorosára duzzasztott éjszakai szolgáltatás
szereplőiről. Ugyanis az egyéb esetekben 60 perces követési időközzel üzemelő
vonalak most 20 percesre erősödtek (pl. 922, 956, 990), illetve ahol máskor
szóló autóbuszok éjszakáznak, oda csuklósokat osztottak be (pl. 960).
Kiemelendő közülük az LZZ-320, amely – mint ismeretes –, két autóbuszból
lett összetákolva: a korábban állományból törölt és bontás alatt álló BPI-606
vázából
és a frissen leállított BPI-624-es berendezéseiből. A könyvelésben ez az
autóbusz a BPI-624-es egyenes folytatásaként szerepel.
Valamint a 17-es vonalról Kelenföld kocsiszínbe hazafelé tartó, a Széll
Kálmán tér bonyodalmaiba belegabalyodó 1345-ös pályaszámú KCSV7-es.
A Budai Váron áthágó és az éjszakai hálózat gócpontjához csatlakozó 916-os
vonal járatai is egész éjszaka közlekedtek, 15-20 percenként. Azaz csak
majdnem. Az első két járat (23:29, 23:44) és a 0:34-kor induló vagy kimaradt,
vagy nem tette tiszteletét a tér közepén. A fotó természetesen a vonalon
tisztességgel végigközlekedett társukról készült.
Újévre hajló éjszaka a Fogaskerekű Vasút sem pihen, óránként az idén 41
éves SGP-motorvonatok egyike is megmássza a hegyet. Jelen esetben épp az
52/62-es.
Munkám végeztével Rákoskeresztúrra és Kőbánya-Kispestre látogattam el.
Azt a kocsikiadási fiaskót, amelyre rárepültem volna, a nap folyamán köszörülték.
Úgyhogy maradt a látszólag cél nélküli fotózgatás. Bár az évek hosszú sora
alatt megtanultam, hogy ezek a látszólag cél nélküli képek érnek alkalomadtán
a legtöbbet: például balesetek, műszaki események illusztrációja végett.
HBweb
• 2014. január 14.
|
|
Közreműködésed
és megtisztelő figyelmed köszönöm!
Az oldalt
Hajtó
Bálint készítette
© 2013 •
HBweb.hu
|| balint.cyberhungary.net
|| PCNetsol.com
|