Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2012.
DECEMBER 14.
Ritka vendég a Déli pályaudvaron egy V63-as (gigant), ma épp a sorozat
negyvenhetedik példánya tette tiszteletét.
Délután egy kicsit nyakamba szedtem a várost: el-elcsíptem a maholnap már
csak az emlékeinkben élő, közforgalmú ZIU-9-eseket, valamint az újra forgalomba
állt és hamarosan teljessé egészülő volt veldhoveni Volvo 7700-as és a
napjainkban, megkésve elkékülő innen-onnan összeszedett Mercedes-Benz Citaro
flottát.
Mostanában ezek a keleföldi Volvok klasszikusan óbudai autóbuszokkal kiszolgált
vonalakon (26, 149, hűvösvölgyi vonalak, stb...) is feltűnnek. Ennek oka
az, hogy az újra állományba vétellel most lett lehetőség valamennyi, még
nem a flottaszínt viselő Citaro leállítására, átfestésére. Ez ideig eme
kocsikat Volvokkal pótolják.
Az Oktogonnál tűzoltó gépjárműből átalakított jótékony ételosztó furgon,
a Népszínház utcában pedig a BKV HLN-323-as rendszámú (ex BPO-114, BX 53-49)
oktatójárműve ihletett fényképezésre.
Tizenegy évnyi rohasztás után megpróbálták a sokáig lehetetlennek hitt
csodát: az 1503-as pályaszámú, 2001-ben állományba vett, de Budapesten
sosem közlekedett
TW6000-es villamosba lelket verni. Nem sikerült, a próbajárat el sem tudta
hagyni Száva kocsiszín kapuját. Az élesztgetést folytatják.
A képek
illusztrációk, 2001-ben és 2005-ben készültek..
Volvo 7700-as autóbuszok állományba vétele 2012.12.13-án: MFW-517 és 535,
ma: MFW-518.
»
RÉSZLETES JÁRMŰÁLLOMÁNYI ADATOK «
Magas-Tátrai hírek: Visszatért otthonába az 1916-ban gyártott, 22-es pályaszámú
kis Ganz villamos motorkocsi a vontatómotor-tűz helyreállítása és felújítás
után.
A kép illusztráció,
2007-ben készült.
HBweb
• 2013. január 13.
|
|
Közreműködésed
és megtisztelő figyelmed köszönöm!
Az oldalt
Hajtó
Bálint készítette
© 2012 •
HBweb.hu
|| balint.cyberhungary.net
|| PCNetsol.com
|