Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2012.
JANUÁR 15.
Végre-valahára tél kapitány ici-pici jelét adta, hogy január, azaz jégbontó
havát írjuk. Tegnap este Budapesten is megeredt a fehér csapadék. Igaz,
nem vitte túlzásba, de a fényképeken már látványos. Vagy nem. Felmentem
hát a hegyvidékre, de lelombozott a látvány: a Fogaskerekű Vasút legmagasabb
pontján, pontjain is csak foltocskák árulkodnak a télről. Míg a Mátrában
és a bükki síparadicsomokban 15-20 centis havon csúszkálnak a sportemberek,
ide, nekünk csak pár pihe jutott.
A Fogas után ellátogattam a Széchenyi-hegyi Gyermekvasút Csillebérc állomására
és a virágvölgyi előjelzőhöz. A menetrend szerinti hagyományos személyvonatok
élén az Mk45 2001-es és a 2010. decemberében Caterpillar motorral felújítva
átadott Mk45 2003 közlekedett, valamint a rendes, hétvégi gőzvontatású
nosztalgiavonat is jött, a 490 039-es pályaszámú gőzmozdonnyal csühögve.
A második korszerűsített FAUR L45H dízelmozdony, az Mk45 2004 még nem állt
forgalomba, hatósági vizsgával még nem rendelkezik.
HBweb
• 2012. január 16.
|
|
Közreműködésed
és megtisztelő figyelmed köszönöm!
Az oldalt
Hajtó
Bálint készítette
© 2012 •
HBweb.hu
|| balint.cyberhungary.net
|| PCNetsol.com
|