Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
AKTUÁLIS
2010.
OKTÓBER 2.
A mai napon rendezte meg a BKV immáron második alkalommal a Kamaraerdei
Villamos Kavalkád címre keresztelt "tramwaytag-ját". Idén bemutatták a
közönségnek a szokásos nosztalgiaflottát (436, 611, 1074, 3885-3888), valamint
a mukik képviseletében a 7061-est két alacsony oldalfalú teherkocsival
és a 7130-as hógépet.
Felvonult szólóban a 4014-es T5C5 és az 1553-as TW6000-es és a járműmentésre
használt kétéltű munkagép, az Unimog. A várva-várt meglepetés elmaradt,
a közforgalomból kivont vágánykapcsolaton a MÁV Pályavasúti Üzletága nem
tudta biztosítani a "Boros Béni" becenevű ACSEV-eredetű dízel motorkocsi
átjuttatását.
Megtekinthették a látogatók a BKV Ikarus 180-as és a magántulajdonú, „kabrió”
Ikarus 630-ast.
Délután az SZKT-ARC Tr187-es trolibusz tesztüzemének megszervezője, a Városi
és Elővárosi Közlekedési Egyesület zártkörű különutazásra vette
igénybe
a fent említett trolibuszt. Idő és a felsővezetéktől független önjárás
hiánya miatt csak a klasszikus troli-helyszíneket sikerült bejárni: Örs
vezér tere, Erzsébet királyné útja, aluljáró, Városliget, Kossuth Lajos
tér, Garay utca, Jászai Mari tér, Csáktornya park, Astoria.
HBweb
• 2010. október 5.
|