HBWEB • HÍREK-BESZÁMOLÓK • HBWEB • HÍREK-BESZÁMOLÓK • HBWEB • HÍREK-BESZÁMOLÓK • HBWEB
www.pcnetsol.com
www.hbweb.hu
HBWEB CÍMLAP » 
HÍREK-BESZÁMOLÓK CÍMLAP » 
AKTUÁLIS CÍMLAP » 

Tisztelt Olvasóm, kedves Barátom!
AKTUÁLIS 
2010. SZEPTEMBER 17.
   A Déli pályaudvar felé tartva a Moszkva téren két érdekességre is bukkantam: egy sérült Siemens Combinot félreállítva (2036-os pályaszámú) és egy ritkán látott, kitűnő állapotú Ikarus 250-es kirándulóbuszt, BOS-573-as forgalmi rendszámmal:






   Ez nem az én napom volt. Az Őrségi- Szlovéniai utamra készültem, annak első stációjaként Bajánsenyét szemeltem ki. Úgy terveztem, hogy útközben Székesfehérvárott is elintézem az elintéznivalóimat. Meg is céloztam a Déli pályaudvarról 15:06-kor induló 856. számú Nagykanizsára és Keszthelyre tartó gyorsvonatot. Ennek köszönhetően pontosan egy órányi időm adódik Székesfehérvárott. Már az indulási időt megelőzően meghirdették a 10 perces induló késést, mert az egyik Byee (halberstadti) kocsi UIC-lengőkábele zárlatos lett. Utasokat ilyenkor le kell szállítani a kihúzandó vonatrészből és ismerve az akkor szolgálatban lévő főrendelkezőt, a vonat kihúzását, a kocsi kisorozását nem a legrövidebb idő alatt vezényli le. Így is történt, a vonat 37 perces késést szenvedett. Székesfehérvári teendőim zöméről már le is mondtam, a zsúfolt, késő vonat helyett a pár perccel rá induló nagykanizsai „sebesvonatot” választottam. Akkor is rossz lóra tettem, mert alközponti zavar miatt (értsd: nincs áram) Nagytétény-Diósd állomáson vesztegeltünk több, mint fél órát. Már esélyem sem volt, hogy a menetrend szerint csatlakozó 906-os vonatot Székesfehérvárott utolérjem, így Bajánsenye mára ugrott. Lehet, hogy odafent akarták így. 
   (Zárójelben említendő meg, hogy az amúgy is példátlanul hosszú menetidővel bíró, terelve közlekedő 19716-os számú tapolcai gyorsvonat is közel negyven többlet-percet vesztegelt az indulási idején túl Buda fejpályaudvarán, mert az egyik kocsi átjáróajtaja leszakadt. Az a szerelvény 8:55 óta ácsorgott a pályaudvaron, kicsi esélyét látom annak, hogy álló helyzetben szakadt volna le az ajtaja – a hiba hogy-hogy csak indulásra derül ki?)
   Maradt hát Fehérvár. Szemügyre vettem a 26-os és 26A vonalukon közlekedő VT Transman Kft. által használtan beszerzett MAN csuklós autóbuszokat és néhány Alba Volános járművet.




   Érdekes színfoltja az alvállalkozói flottának az LTP-303-as forgalmi rendszámú példány, amelyet készülvén a további fővárosi besegítésre, már kék-szürke színűre festettek (fényezésnek azt a pacsmagolást nem nevezném).


   Egyik törzshelyemen elfogyasztott vacsora után hazatértem, az állomáson még lencsevégre kaptam a Rail Cargo Hungária által bérelt 1116 020-as Taurust.


HBweb • 2010. szeptember 17.
Hírek-Beszámolók Címlapra
Kapcsolódó oldalak:
FG1495 (2010. szeptemberi vegyesfelvágott) * HBweb Fotogaléria /2010. december végéig/
Korábbi aktualitások:
 • 2010.09.112010.09.092010.09.062010.09.052010.09.042010.09.032010.09.022010.08.312010.08.292010.08.242010.08.232010.08.222010.08.212010.08.202010.08.192010.08.162010.08.132010.08.122010.08.092010.08.08  • 2010.08.072010.08.062010.08.052010.08.032010.08.012010.07.302010.07.272010.07.262010.07.242010.07.232010.07.21 • 


E-mail
Közreműködésed és megtisztelő figyelmed köszönöm!
HBweb.hu | balint.cyberhungary.net
Az oldalt Hajtó Bálint készítette
© 2010 • HBweb.hu || balint.cyberhungary.net || PCNetsol.com