Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
AKTUÁLIS
2011.
JÚNIUS 3.
Nem csak közlekedésből és azok járműveinek fotózásából áll a világ. Kukkantsunk
be hát egy picit Buda rejtett kincseihez. Elsőként is egy félig sikertelen
bekukkantás a világ talán legnagyobb kiterjedésű tavasbarlangjába, a javarészt
víz alatt lévő budai Malom-tóhoz! Felújítás alatt álló étterem szegélyezi
a békalencsés kis tócsát, amely szerénységével és tavirózsáival nem árulkodik
arról, hogy néhány méterrel odébb egy világszenzációt rejt a hegyoldal.
Az 1895-ben
épített kupolás bejáratot is igencsak megviselte az elmúlt két évtized
mindent tagadó nihillizmusa. Szerencsénk volt, mert egy kis csapat épp
bekéreszkedett, így a tavat és a bejárati épületet közelről is meg tudtuk
tekinteni.
Ha már a tavasbarlang kimaradt, irány a Pálvölgyi Cseppkőbarlang. Idő és
lehetőség híján csak a publikus túraútvonalat jártuk végig, de az is számos
csodálatos képződményt tartalmazott.
Koraeste Orgonás állomáson a Fogaskerekű Vasút helytelen vágányon, egyenesben
közlekedett, mert a felső váltó problémái miatt az állomás kitérő vágányát
lezárták. A képen az 54/64-es pályaszámú szerelvény szerepel. A fene se
gondolta volna, hogy épp ez az 54-es motorkocsi a holnapi nap negatív főszereplője
lesz...
HBweb
• 2011. június 5.
|
|
Közreműködésed
és megtisztelő figyelmed köszönöm!
Az oldalt
Hajtó
Bálint készítette
© 2011 •
HBweb.hu
|| balint.cyberhungary.net
|| PCNetsol.com
|