Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
AKTUÁLIS
2011.
ÁPRILIS 21.
Irány Szilvásvárad és a Bükk-hegység! Eger állomáson a sebes késése miatt
csak néhány, épp arra járó Agria Volános busz elkapására maradt időm. Például
az első, EcoLife sebességváltóval szerelt Ikarus-ARC E134-es autóbusz,
az LMP-210.
Továbbindulásomkor kaptam az infót, hogy nagy létszámú csoport miatt az
egyik vonatpár Eger - Szilvásvárad - Eger viszonylatban a szokásos Bz-kompozíciók
helyett M41+5db By szerelvényből lett kiállítva. Fokozta a pikantériát,
hogy szegény M41 2167-es a felső végállomáson megadta magát, így a füzesabonyi
tartaléknak, a tolatószolgálatra megálmodott M47 1212-esnek kellett segítségére
„sietnie”. A sietség ellenére is közel 60 perces késést szedett össze a
nem mindennapi összeállítású vonat, amellyel Bélapátfalva állomáson találkoztam.
HBweb
• 2011. április 25.
|