Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
AKTUÁLIS
2011.
JANUÁR 29.
A mai nap igen színes program-kavalkádban bővelkedett. A „Miskolci Közlekedésbarátok”
üzemlátogatást szerveztek a Budapesti Metróüzem mindhárom kocsiszínjébe.
Jelen pillanatban a képek felhasználhatósága még kérdéses, ezért kérlek,
egyelőre elégedjünk meg három „ártatlan” felvétellel:
Ezúton is szeretném kifejezni köszönetemet a szervezőknek a kivitelezésért,
valamint a a BKV-nak, hogy ezt a látogatást lehetővé tette.
A kocsiszín-látogatást
követően Kőbánya-Kispest ideiglenes autóbusz-végállomáson sikerült dokumentum-jellegű
képet készítenem a felújított BPI-024-es Ikarus 412-esről.
Megemlítendő, hogy eme autóbusz vezetője a végállomási tartózkodás idejének
zömét arra fordította, hogy a fotóállványom+gépem elől meneküljön a buszával.
Gyakorlatilag kétszer körbepöfékelte a végállomást, mire rájött, hogy nem
őrá vagyok kíváncsi, és ha annyira szégyelli az arcát, akkor akár ki is
szállhat a sofőri ülésből. Hát, van még mit tanulnia Fővárosunk közalkalmazottjainak...
Kőbánya-Kispest és Határ út között a hírhedt "Köki Center" építése ismét
olyan fázisába ért, hogy korlátozni kellett miatta az észak-déli metró
közlekedését a balvágányon. A rendkívül fontos munkálatok több hétvégén
át korareggel és este pótlóbuszok közlekednek, napközben pedig minden második
metróhoz csatlakozó ingajárat szaladgál fel- és alá Kőbánya-Kispest és
Határ út között a jobbvágányon. A munkavégzés intenzitását jellemzi az
alábbi felvétel:
Hazafelé a Moszkva tér szombat esti nyugalma is felbolydult egy cseppet:
a 4105-4142-es pályaszámú T5C5K (K2) szerelvény az 59-es megállóhelyén
megadta magát. A helyszínen tartózkodott már "sárga rettenet", a BKV Csepel
típusú műszaki mentő gépjárműve. Hosszas tanakodás után az üzemképtelen
villamos elvontatása mellett döntöttek. Mondhatnók, szerencsés helyen robbant
le a villamos, mert a "rozsdás" vágányon ki tudták kerülni a menetrend
szerinti 59-esek és a 61-esek.
HBweb
• 2011. január 31.
|