Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
AKTUÁLIS
2011.
ÁPRILIS 6.
Délután ellátogattam a Városligetbe. Ennek oka az volt, hogy a 79-es trolibusz
Dózsa György út, metróállomás végállomásánál közműjavítás miatt a trolik
terelve közlekednek, így a BKV erre a vonalra osztotta be önjáró Ganz-Solaris
GST 12-es trolibuszait.
Ezzel párhuzamosan a 70-es vonalon megjelentek a csuklós Ikarus 280.91-es
GVM-ek. Természetesen az öreg ZIU-9-esek is színesítik az összképet, öregbítve
a BKV és Budapest „jóhírét”...
Ha már Városliget, akkor szétnéztem kicsit a buszbarátok által –egyébként
igen szellemesen – Kettőötvenhatosok terének nevezett placcon, amely már
inkább a nyugat-európai levetett turistabuszoktól hemzseg. Azért finomságot
még mindig lehet időnként találni:
A széna téri helyközi autóbuszállomáson egy 2008. november 25-én csúnyán
összetört King Long XMQ 6121G típusú autóbusszal futottam össze, amely
sérüléseit kijavítva ismét rója a köröket Buda agglomerációjában, a 780-as
vonalcsopotron.
Az
első kép 2008. november 25-én készült, miután
a Moszkva téren egy tűzoltó gépkocsival ütközött az LCZ-870-es forgalmi
rendszámú autóbusz.
Végezetül pedig egy kis Fogas: zajlik az aljcsere (talpfacsere). Az üzem
közben végzett pálya-karbantartáshoz a beépítendő friss, telített talpfákat
éjszaka, üzemzárás után a 72-es pályaszámú pőrekocsin (állományba vétel:
1875.08.27!!!;
1924-ig személykocsi, volt pályaszáma: 5) juttatják a csere helyszínére.
Az 56-os motorkocsihoz kapcsolva várja az üzemzárást.
A 72-es pőrekocsiról további felvételeket a HBweb alábbi galériájában találsz:
FG4072
(Belszolgálati pőrekocsi - 72).
HBweb
• 2011. április 7.
|
|
Közreműködésed
és megtisztelő figyelmed köszönöm!
Az oldalt
Hajtó
Bálint készítette
© 2011 •
HBweb.hu
|| balint.cyberhungary.net
|| PCNetsol.com
|