Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
AKTUÁLIS
2011.
ÁPRILIS 20.
Hivatalos ügyeimet intézvén dél-Pestre keveredtem. Ha már egyszer arra
járok, nem hagytam nyugodni a fényképezőgépet. Előbb-utóbb eltűnnek majd
az 50-es vonalról a Ganz csuklósok, megérdemelnek hát 1-2 kattintást.
Kőbánya-Kispest is tartogatott néhány említésre méltót. A BKV GJSz. által
eredetiségében „meghekkelt” és átalakított Ikarus 260E, a JNG-724 is arra
járt, a Volánbusz évek óta passzív KMY-240-es rendszámú ex-berlini Neoplanja
is újra járatokat teljesített. A vasúti oldal is érdekesnek bizonyult,
a Magyar Magánvasút Zrt. újonnan beszerzett FAUR LDH125-ös, 0429 001-es
pályaszámú dízelmozdonya Kőbánya-Kispesten pihent. Sajnos nem igazán fotósbarát
helyszínen, így csak egy dokumentum-kép sikerült róla.
Kőbányán át vezetett tovább az utam. Fővárosunk egyik legdöcögősebb villamosvonalán,
a 37-esen is kitavaszodott. Mondhatnánk, hogy a BKV ad a környezetére,
(messziről impozáns) virágágyással hinti be villamos pályáját.
Majd egy picit körbenéztem a Városligetben, de ezúttal is néhány érdekesebb
busz henyélt a „256-osok terén” és környékén.
HBweb
• 2011. április 21.
|