Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
AKTUÁLIS
2011.
MÁJUS 12.
2011. május 9. és 15. között folytonossági hiány esete forog fenn a Balaton
déli partján végigvezető és egyben nemzetközi korridorként szolgáló vasútvonalon,
a 30-ason. Siófok állomás végpont felőli végén található Sió-híd állapota
kritikussá vált. Ennek kijavítása érdekében az előszezon és a diákcsoportok
utazgatásának kellős közepén egyhetes vágányzárat rendeltek el Siófok és
Szántód-Kőröshegy állomások között. Valamennyi vonatot az említett állomások
között autóbuszokkal pótolják, kivéve a 440 és 441-es sz. vonatokat (Venezia),
amelyek Dombóvár – Kaposvár felé, terelve közlekednek.
A vágányzár keretében az alábbi munkálatokat végzik el: A Sió csatorna
feletti híd tisztítása, rozsdamentesítése, mázolása, illetve felső ágyazatának
cseréje, AT hegesztés, TSH kialakítása, szigetelt sín-javítások, útátjáró-karbantartás.
Az autóbuszközlekedést a MÁVGÉP Kft. megbízásából a kaposvári székhelyű
Németh Autóközlekedési és Oktatásszervező Kft. koordinálta magánvállalkozókkal
és autóbuszokkal. A pótlásban klimatizált és hagyományos buszok egyaránt
részt vettek. Ínyencek számára az egyik legfinomabb csemege az 1983-as
évjáratú FKC-112-es forgalmi rendszámú, kilincses Ikarus 256.50-es (ex-BRS-555,
ex-Zala Volán) volt.
És végül: kicsiny, de gyönyörű tengerünk a „Balatonvilágosi dimenziókapunál”
gyönyörű aranyhíddal búcsúzott.
HBweb
• 2011. május 13.
|
|
Közreműködésed
és megtisztelő figyelmed köszönöm!
Az oldalt
Hajtó
Bálint készítette
© 2011 •
HBweb.hu
|| balint.cyberhungary.net
|| PCNetsol.com
|