Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
AKTUÁLIS
2011.
MÁJUS 4.
Almásfüzitő állomáson pihent fuvarra várva az ostravai székhelyű cseh-magyar
Advanced World Transport 753 706-os pályaszámú, ČKD 1435 Bo'Bo' 1800 típusú,
a ČMKS által 2003-ban korszerűsített dízel-villamos mozdonya (1972; T478
3072 » 753 072 » 753 706). Ez a mozdony már az AWT narancs-szürke színeit
viseli magán, a korábbi, az OKD-tól megörökölt előző, sárga-kék helyett.
Almásfüzitőn körülnéztem egy kicsit: a korábban a Kisalföld Volánnál szolgált
jelenleg Vértes Volános Ikarus 260.32-es ismét új rendszámot visel: LPY-105
(1988.04.20/2003; BY 46-70 » AFF-603 » GYT-885 » FKC-214 » KOX-376 » LPY-105).
Az esztergomi elágazásnál magán- és Vértes Volán alvállalkozói buszokkal
találkoztam, valamint a hazatérő dorogi tartalékkal: M47 1203 és a 32936-os
vonatként érkező 6342 031-es pályaszámú ex-görög Siemens Desiro motorvonattal.
Tata állomás biztosító berendezésének hibája miatt feltorlódtak a vonatok,
így adódott pár perc tatabányai tartózkodásom is: