Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
AKTUÁLIS
2011.
JÚLIUS 13.
Egy félreértett dátum miatt reggel kilátogattam Kőbánya-felső vasútállomásra.
A várt futópróba természetesen a félreértésem miatt nem ma lett megtartva,
de ha egyszer már arra járok, akkor nem engedem kárba veszni sem az időt,
sem pedig a helyszínt.
A Liszt
Ferenc Repülőtér közelsége miatt már igen alacsonyan szállnak errefelé
a vasmadarak, már fotózható közelségben dübörögnek a fejünk felett. A Delta
Airlines N175DN lajstromszámú Boing 767-es és az Austrian Arrows OELGD
lajstromszámú, DH8D típusú repülőgépe tette tiszteletét felettem.
... és persze a vasúti járművek is megütötték az ingerküszöböt:
Ezt követően a vasútállomás alatt húzódó 37-es villamos pályájának felújítás
alatt álló részére ereszkedtem le. Jelenleg a 37-es villamosok csak a Blaha
Lujza tér és Őrház között közlekednek. A kimaradó szakasz pótlását a BKV
szellemesen és költséghatékonyan oldotta meg. Csak csúcsidőszakban közlekedtet
37V autóbuszokat a Liget tér - Őrház - Új Köztemető között, csúcsidőszakon
kívül pedig az amúgy sem túl forgalmas 162, 162A, illetve 262-es autóbuszokat
kanyarítja az Őrház felé, hogy elszállítsa az amúgy sem forgalmas villamosvonal
1-2 utasát.
A BKV Kőbányai Garázsában (troli+busz) egy már ismert, de még nem mindennapi
vendég tűnt fel: » a minap már
bemutatott « 031-es eberswalde-i pályaszámú Gräf&Stift NGE152-es
trolibusszal ismerkedtek a BKV szakemberei.
A trolitelepre leselkedés után az egy napja a tesztüzemét töltő Molitus
S91-es midibuszt látogattam meg a 16-os viszonylaton (Széll Kálmán tér
- Budavár - Deák Ferenc tér), s közben még elcsíptem ezt-azt-amazt.
HBweb
• 2011. július 18.
|
|
Közreműködésed
és megtisztelő figyelmed köszönöm!
Az oldaltHajtó
Bálint készítette
© 2011 •
HBweb.hu
|| balint.cyberhungary.net
|| PCNetsol.com
|