Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
AKTUÁLIS
2011.
JÚLIUS 9.
A mai nap érkezett meg a BKV-hoz a 14+1 darab, eddig Eberswalde városában
szolgált Gräf&Stift gyártmányú NGE152 M17 és M18 típusú, háromtengelyes,
csuklós trolibusz. Az 1993-ban és 1994-ben készült járműveket a BKK és
a BKV a kritikus járműhelyzetének normalizálására szerzi be. Ezen trolibuszokról
részletes állományi adatokat a »
HBweb Járműállományi Oldalain « találsz.
A trolibuszokat Eberswalde-ból közúti rakományként szállították a volt-Ikarus
mátyásföldi telepére, ahonnan mrev vonórúddal vontatták őket a BKV VJSZ.
Kft. Fehér úti telepére.
Kisebb vázszerkezeti felújítás, piros-szürke fényezés és honosítás után
várhatóan az ősszel már forgalomba i állhat az első hat példány.
Az NGE152-es
trolibuszok után egy kicsit szétnéztem a 3-as villamosvonalon annak reményében,
hogy el tudom csípni a hiányzó, nemrég állományba vett TW6000-eseket. Tévedtem.
De eme képek talán jól jönnek egykoron.
Ezt követően a Városligetben néztem körül.
... és a Nyugati pályaudvar körül. A baj csőstűl jön – mondják –, nem elég,
hogy egy vágányon haladnak a vonatok Nyugati pályaudvar és a Városligeti
elágazás között, még a biztosító berendezés is felmondta a szolgálatot.
Nem irigylem az ilyenkor útra kelőket:
A pályaudvar körül készítettem még pár képet a Margít-hídi HÉV-megállóhely
lezárása miatt közlekedő H5 jelzésű HÉV-pótló autóbuszokról.
HBweb
• 2011. július 18.
|
|
Közreműködésed
és megtisztelő figyelmed köszönöm!
Az oldaltHajtó
Bálint készítette
© 2011 •
HBweb.hu
|| balint.cyberhungary.net
|| PCNetsol.com
|