Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
AKTUÁLIS
2011.
JÚLIUS 25.
A hazaút Kemencéről kacifántosra terveztem, mint mindig. Először a Volánbusz
járatával célba vettük Drégelypalánkot.
Onnan egy dicegő-döcögő vicinálissal Diósjenőn át Magyarkút-Verőcéig, ahol
egy kis sétával elértük a verőcei állomást. Onnan át Kismarosra, megrohamozván
Tobit, a Királyréti Erdei Vasút tavaly, házilag gyártott M06 401-es pályaszámú
motorkocsiját.
A kis
királyréti kitérőt követően sietnem kellett vissza, hisz hívott a vasút
szelleme, hogy szolgáljam.
Mint majdnem minden szolgálatomban, most is történt egy esemény: Tatabánya
határában, Bánhidán a fénysorompó tilos jelzésére fittyet hányt egy autós.
Az eredménye: saját járművén kívül az 5341 002-es pályaszámú Stadler Flirt
villamos motorvonat oldalát megrongálta, egy oldalajtaja súlyosan megsérült.
A sérült szerelvényt csökkentett sebességgel, 60 km/h-val kellett a pusztaszabolcsi
kocsiszínbe továbbítani. Emiatt a 0:01-kor induló, 4148-as pusztaszabolcsi
személyvonat kivételesen nem Flirt motorvonatból lett kiállítva.
HBweb
• 2011. augusztus 1.
|