Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
AKTUÁLIS
2011.
JÚLIUS 17.
A mai nap tért haza Balatonfüredről a MÁV Nosztalgia Kft. különvonata.
A vonatot a Déli Vasút közismert 109,109-es pályaszámú gyorsvonati gőzmozdonya
továbbította, amely momentum tovább fokozta a menet varázsát.
Egyik kedvenc fotohelyemen, a balatonakarattyai alagút tetején vártam e
nem mindennapi vonatot.
Amíg vártam a gőzöst, természetesen menetrend szerinti vonatokat is elcsíptem.
Az M62 265-ös pályaszámú mozdony gépmenetben Székesfehérvárról Zánka-Köveskál
állomásra tartott, ahonnan a tegnapelőtt súlyos motorkárosodással üzemképtelenné
vált M41 2331-est szándékozott a vontatási telepre vonszolni.
A mai nap még egy ízben hallatott magáról az északi-parti dízelvontatás.
A nemrég C-revíziót kapott M41 2149-es továbbította a 12971-es, esti, Tapolcától
Délibe, kerülő útirányon át cammogó sebest. Az ominózus vontatójármű Százhalombattán
lehelte ki a lelkét. Ez a kisebbik gond vala, a feketeleves csak most jön:
a segítségére igyekvő segélygép, az M62 315-ös pedig felvágta az állomás
egyik váltóját.
A krach tehát beállt, az utasok a soron következő, másfél órát veszteglő
pusztaszabolcsi személyvonattal érkeztek meg. Végül, 217 perc késéssel,
1:22-kor megérkezett a friss fővizsgás V43 1246, mint segélygép vontatásával
a sebesvonat.
HBweb
• 2011. július 31.
|
|
Közreműködésed
és megtisztelő figyelmed köszönöm!
Az oldaltHajtó
Bálint készítette
© 2011 •
HBweb.hu
|| balint.cyberhungary.net
|| PCNetsol.com
|