Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2011.
NOVEMBER 18.
Ma reggel Kőbányán túlra kellett utaznom. Gyakorlatilag menetidőben szinte
annyi, mintha Miskolcra látogattam volna el. A reggeli és a délutáni csúcsidőszak
között a hosszú 62-es villamos vonaláról 1db DÜWAG TW6000-es villamos a
28-ason rója a köröket. Ezúttal a nemrég állományba vett 1583-as volt e
feladatra kijelölve.
Ma, azaz péntek estétől vasárnap üzemzárásig lezárják a villamosforgalom
elől a Nagykörutat. A 4-es és a 6-os villamosokat teljes hosszában buszokkal
pótolják majd és az eddigi gyakorlattal ellentétesen a buszok nem a villamosmegállókat,
hanem a megállóhelyek közelében található buszmegállókat érintik, azaz
a közúti forgalom viszontagságainak jól ki lesznek téve.
Íme, a vágányzár egyik oka, egy nagyon csúnya síntörés a Blaha Lujza téren.
Innen Csepelre vezetett az utam, ahol összefutottam a Google német felségjelzésű
fényképész-autójával.
Ezt követően a Keleti pályaudvar következett, ahol az RJ42-es számú Rail
Jet 8070 716-os pályaszámú vezérlőkocsija megadta magát, így Budapest és
Bécs között nem tolva, ingavonatként, hanem húzva közlekedik.
HBweb
• 2011. november 21.
|