Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2012.
NOVEMBER 9.
Ismét nekiveselkedtem a 431-085-nek (V43 1085) és végre sikerrel jártam.
Tájékozódtam, hogy az 525-ös számú, Sátoraljaújhelytől Budapestig közlekedő
gyorsvonatot továbbította. Így is volt.
Ezt követően a Puskás Ferenc Stadion BKV és Volánbusz végállomás felé indultam.
Beleszaladtam a már régóta keresett, volánbusz-alvállalkozó
(T&J
Buszprojekt) igen leharcolt Neoplanjába, amely harmadvirágzásában LIW-835-ös
rendszámmal rója a köröket Budapest és Hatvan között.
Majd elkezdtem keresni a Fotogalériából még hiányzó két Gräf&Stift
trolibuszt. A legfrissebbel, a 357-essel nemsoká össze is futottam a 77-esen,
a 354-es pedig az Örs vezér terén várta a garázsba vonszolását.
Még egy-két kattintás az Örs vezér terén és a Keletiben, majd Kelenföldön
át irány haza. Kelenföld állomáson ácsorgott épp a CFR 40 0917-es pályaszámú
EPC 060 EA típusú nagyteljesítményű villamos mozdonya, amit kis Hazánkban
az MMV bérel a Kárpátokon túlról. (Zárójeles megjegyzés, hogy két nappal
később ez a mozdony pályahiba miatt kisiklott tehervonatával Százhalombattán).
A BKV a tegnapi nappal, azaz 2012. november 8-án törölte állományából az
alábbi ZIU 682B típusú trolibuszait: 833 (oktatójármű), 908, 966.
»
RÉSZLETES JÁRMŰÁLLOMÁNYI ADATOK «
A képek
illusztrációk, az említett járműveket ábrázolják korábbi időpontokban.
HBweb
• 2012. november 13.
|