Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2012.
SZEPTEMBER 18.
A mai nap nem a balesetmentes tömegközlekedésé volt – sajnos. A HBweb jelzésű
illusztrációk, nem a balesetek idején ábrázolják az abban résztvevő járműveket.
Budapesten
az 50-es villamosvonalon közlekedő 1546-os pályaszámú TW6000-es villamos
furgonnal ütközött.
A 17-es villamos pályája mellett közvetlenül beszakadt az úttest. A keletkezett
kráter alatt jól látható alagút rejlik, ezért a burkolat helyreállítása
napokat vesz majd igénybe. Ez idő alatt a 17-es villamosok nem közlekednek.
Az
esetet a közösségi oldalak vicces kedvű lakói felkarolták és úgynevezett
meme-et faragtak belőle.
Jöjjenek
a komoly és majdnem tragikus esetek:
Szegvár és Szentes között a Bzmot 170-es pályaszámú motorkocsinak ütközött
egy napraforgót szállító kamion egy vasúti-közúti átkelőhelyen. Négyen
sérültek meg: a jegyvizsgáló és három utas. A motorkocsinak valószínűleg
az utolsó üzemnapja volt a mai.
»
Az Indóház Online híre beszámolója a balesetről «
Foto: MTI/
Indóház
Archív felvétel
a balesetben súlyosan megrongálódott Bzmot 170-es (ex-Bzmot 062) pályaszámú
motorkocsiról. A kép duplán visszahozhatatlan, hisz a megszüntett, legendás
alföldi nyúlfarknyi szárnyvonal Kondoros végállomásán készült 2009. szeptemberében.
Prágában, a barrandovi villamosvonalon ütközött a 14-es villamos és a 230-as
autóbusz.
A sérült járművek:
•
8396-os pályaszámú T3 RP.V (ex-6657, gy.év: 1967, korszer: 2004)
•
7253-as azonosítójú Karosa B731-es autóbusz.
»A
metro.cz beszámolója a balesetről «
HBweb
• 2012. szeptember 22.
|