Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2012.
ÁPRILIS 26.
Reggel Szilvásváradon ébredtem, végre sikerült jobb, ajtós oldalról is
elcsípnem a község gyermekszállító, KAZ-370-es forgalmi rendszámú Ikarus
250-esét. A Borsod Volán a szépemlékű Szilvásvárad-Putnoki vasútvonal pótlására
ezúttal az LVN-787-es forgalmi rendszámú Credo EN 9,5-öst adta ki.
Utaztunk egy kört az épp megújuló Szalajkavölgyi Erdei Vasúton. A szombathelyi
MÁV Vasjármű Kft. műhelyében hibridhajtásúvá alakuló Mk48 403 hű társa,
a 404-es vontatta személyvonatunkat, amely az F03 001, 002 és 003-as pályaszámú,
kismértékben felújított zárt személykocsikból állt. A kisvasút felső végállomásán,
a Gloriett-tisztásnál lázas munka folyik. Új, komplex épület épül a kirándulók
kiszolgálására, akik általában a természet ölelésére vágyva szakadnak ki
a mindennapok mókuskerekéből.
Ellenben, amit keresnek, keresnének, a Fátyol-vízesés, az épp ki volt apadva,
nem zuhogott.
Haza kellett térnem, így Egeren keresztül Budapestre utaztunk. A közlekedési
D-eformnak köszönhetően számomra (és a munkakezdésemhez) kedvező időfekvésben
személyvonat már nem közlekedik, így az Agria Volán menetrendszerinti járatát
kellett igénybe venni.
És ekkor
történt a baj: az egri autóbuszállomáson eddig példátlan módon az Agria
Volán járművezetője, aki épp a DUD-606-ot lovagolta, a fotózás iránti ellenszenvét
életveszélyesen hozta tudtomra. Természetesen nem a saját, hanem az én
életemet veszélyeztette: az utasok leszállítása után gázfröccsel indult,
rámhúzta a kormányt, majd előttem egy méteren belül erősen fékezve megállt.
Ha a fékrendszer épp akkor mondta volna fel a szolgálatot, akkor a mögöttem
álló autóbuszhoz présel.
Eme közveszélyes járművezető ügyében megindult már az eljárás a munkáltatójánál,
az Agria Volánnál.
HBweb
• 2012. május 4.
|
|
Közreműködésed
és megtisztelő figyelmed köszönöm!
Az oldalt
Hajtó
Bálint készítette
© 2012 •
HBweb.hu
|| balint.cyberhungary.net
|| PCNetsol.com
|