Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2012.
MÁRCIUS 30.
Az út folytatásaként Szilvásváradon ébredtem. Kora reggel gyerkőcökkel
megrakva érkezett meg az iskola elé a község saját tulajdonú, KAZ-370-es
forgalmi rendszámú autóbusza.
A még néhány napig elfogadható menetrend szerint üzemelő vicinálissal döcögtünk
Egerbe, majd onnan tovább Debrecen felé. Időközben a tavasz későőszire
váltott, így a cívisvárosban egy kis bőrig ázással kezdtük. Eltévedt székesfehérvári
szili (431 174, ex-V43 1174), Floydos Class 86, a 450 001, valamint számos,
új pályaszámával még meg nem örökített vontatójármű fogadott.
Utunkat rövid ebéd után a nehézkesen épülő 2-es villamos csírái felé folytattuk.
A Debrecen Pláza megállóhelynél, a Péterfia utcából ágazik majdan ki az
új vonal Doberdó városrész felé. Eme kiágazás és az első pár méter vágányzat,
valamint a Hunyadi János utca feltúrása árulkodik arról, hogy itt valami
már nagyon készül. Ráadásként horogra akadt egy ritkán látott Ikarus 211-es,
a FIS-224 is.
Visszaútban még szétnéztem az állomáson és a vontatási telep felé egy kicsit.
A jelenleg rangidős gigant, a 630 004 (V63 004), 628 232 (M62 232) és az
53 éves, 28-as gyári számú bobó, a 449 022 (volt 4044 009, A25 113, M44
011) és a PSŽ felségjelzésű, idehaza tevékenykedő kocúr, a 740 826 (T448
0826).
HBweb
• 2012. április 18.
|