Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2012.
MÁRCIUS 26.
Ma állt ideiglenesen forgalomba 10 darab azon harminc Mercedes-Benz O530
Citaro autóbuszból, amelyet a BKV az EvoBus-on keresztül használtan vásárolt
különböző nyugat-európai városdokból. Eme Frankfurtban, Salzburgban, Berlinben,
Madridban és Barcelonában szolgált, eltérő paraméterű és évjáratú (Euro
2, 3 és 4-es szabányú károsanyag-kibocsájtás, 2000...2003-as évjárat) autóbuszok
végleges forgalomba állítása még várat magára, ugyanis a beszerzésre kiírt
tenderben foglalt járművektől képest egy kicsit eltér néhány leszállított
kocsi. Az egyezkedés tart, addig a már idehaza tartózkodó buszok átalakítása,
BKV-hoz igazítása még nem kezdődik meg.
Az égető kocsihány és a monstre villamos-vágányzár viszont egy vagány lépésre
késztette a közlekedési vállalatot: a leendő 30-ból 10, még frankfurti
kivitelű Citaro-t bevetettek a 28-as és 37-es villamosok pótlására, amelyeket
ezen időszakra Kőbánya telephely vett állományába. Ezen autóbuszokra csak
tanítási munkanapokon van szükség, egyéb időszakokban: hétvégén és tanszüneti
munkanapokon a BKV meg tudja oldani a kiadást saját erőből, a klasszikus
járműveivel is.
A villamospótlással párhuzamosan a LYH-110-es forgalmi rendszámú Citaro-val
a leendő vonalakat, Óbuda telephely dimbes-dombos vidékeit járják be, valamint
a járművezetőket oktatják az új típusra.
A Citaro-vadászatot néhány, a HBweb Fotogalériájából még hiányzó mozdony
nyakoncsípése követte.
HBweb
• 2012. április 5.
|
|
Közreműködésed
és megtisztelő figyelmed köszönöm!
Az oldalt
Hajtó
Bálint készítette
© 2012 •
HBweb.hu
|| balint.cyberhungary.net
|| PCNetsol.com
|