Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2012.
SZEPTEMBER 17.
Az LHB által 1980-ban gyártott, Hannoverben 2010-ig 6153-as pályaszámmal
közlekedett, idehaza a BKV állományába három napja vett 1606-os pályaszámú
TW6000-est szerettem volna elcsípni. Információim szerint a 42-es vonalra
merték csak kiadni, tisztában lévén az 1600-as sorozat igen gyenge kezdeti
szereplésével.
(Mint ismeretes, a Hannoverből tavaly/ idén elszállított és idehaza 1600…1609-es
pályaszámmal állományba vett, a Nemzeti Közlekedési Hatóság által TW6100-asnak
hívott villamosok elég gyenge kezdeti üzemkészséget produkáltak. A BKV
VJSz által felújított és honosított járműveket sikeres próbafutás és mérések
után a VJSz. MEO-sa átadta, az NKH bizottsága a hatósági vizsgán megfelelőnek
találta és a BKV MEO-sa átvette. És mégsem remekelnek. Rejtély…)
Tehát vártam a kispesti Ady Endre úton az 1606-ost. Nem jött. Ellenben
helyette a 42-es villamosok között feltűnt a BPO-303-as forgalmi rendszámú
csomóponti tartalék autóbusz. Kisvártatva összeállt a kép: a meghibásodott
és önmagát a Száva kocsiszínig épp elvonszolni képes 1606-os helyett állt
be egy-két körre Budapest legrövidebb villamosvonalán.
Ezt hívják pechnek.
HBweb
• 2012. szeptember 22.
|