Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2012.
MÁJUS 3.
Ma reggel újfent Szilvásváradon ébredtem. A közlekedési D-eform talán egyetlen
értékelhető vonzata az, hogy a vonatközlekedés visszaszorításával talán
fellendül a célzott különvonat-közlekedés, iránytaxiként robogó charter-vonatok
áraszthatják el a vasúti hálózatot.
Ennek egyik
első fecskéje volt a mai, Békéscsaba - Szilvásváradi különvonat. Békés
megyei településekről öt kocsinyi óvodás gyermekkel ismertették meg a Bükk
méltán közkedvelt kirándulóhelyét. Igaz, a Fátyol-vízesés épp kiapadt,
de látnivaló a Bükk szívében ezen kívül is szépszám akad.
Békéscsabától
mezőberényi és gyomai megállással Szolnokon és Hatvanon át Füzesabonyig
a 431 259-es pályaszámú (V43 1259) továbbította, onnan pedig elkerülve
az egri pályaudvart, egyenesen Szilvásváradig a 418 165 (M41 2165). Kicsit
nehézkes körüljárás után megpihent a személyzet és a szerelvény, várván
a 16:05-kor leendő visszaindulást.
Időm híján csak a szilvásváradi érkezést és a körüljárást tudtam megörökíteni.
Egeren át vissza kellett térnem Budapestre. Az egri autóbusz pályaudvarnál
és Füzesabony állomásán adódott még egy kis időm a fotózásra. A Füzesabonyban
ácsorgó 431 259 épp a különvonatát várta, hogy visszaszállítsa a Bükköt
megjárt ovisokat a Viharsarokba.
HBweb
• 2012. május 4.
|
|
Közreműködésed
és megtisztelő figyelmed köszönöm!
Az oldalt
Hajtó
Bálint készítette
© 2012 •
HBweb.hu
|| balint.cyberhungary.net
|| PCNetsol.com
|