Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2012.
SZEPTEMBER 12.
Közel három évnyi aszalás után a székesfehérvári vontatási telepen felélesztették
a főműhelyi nagyjavításra váró 431 289-es (V43 1289) pályaszámú villamos
mozdonyt. Eleinte csak egyetlen fordulót tartalmazó fordára osztották be,
mert maguk sem bíztak a sebtében összetákolt, túlfutott vontatójármű üzembiztosságában.
Mozdonyvezetők elmondása alapján a bizalmatlanság nem alaptalan. De mit
is várunk egy, a V4-es ciklust lefutott villamos mozdonytól, amely a nagyjavítás
helyett további két, már csak donornak használt mozdony (431 049 /V43 1049/
és a V43 1030) alkatrészeiből lett összetákolva…
Javában folyik a lázas munka: végre tevékeny munkásokat is láthatunk a
Déli pályaudvar 2-3. vágányai közti peron felújításán.
Egyébként
ráérnek: a határidő az elvégzendő munkához képest aránytalanul tág és ha
mégis kicsúsznának belőle, a baráti cég barátai elsimítják a fiaskót…
HBweb
• 2012. szeptember 22.
|