Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2012.
NOVEMBER 6.
Mára csak egy rövidke kattogtatás jutott, először a Svábhegyen az örök
és kimeríthetetlen Fogas.
Majd pedig elvesztettem bizonyos értelemben a szüzességemet. Jómagam voltam,
aki az első Alstom Metropolis metrókocsikról 2009. januárjában
a szűzfotókat
elkészítettem és talán én vagyok az utolsó a közlekedésbarát társadalomban,
aki belehuppan. Mint arról már írtam (korábbi akt!!!), tudatosan maradtam
és maradok ki ebből a teljes Pál-fordulatból és feledékeny örömujjongásból,
amely minden idők talán legfurcsább járműbeszerzési mizériát övezi.
Tehát kipróbáltam. Igyekeztem félretenni az előítéleteimet, de a korábbi
élményeimet, emlékeimet, amelyek Európa több városának korszerű metróiból
megmaradtak, nem tudtam elcsitítani. Tehát, röviden: lehangoló az összkép.
Aki ismer, az a véleményemet bővebben is ismeri. Tartalmaz néhány, kiskorúaknak
nem ajánlott kifejezést...
Ügyintézésem végeztével fényképezgettem egy kicsit az esti Örs vezér terén.
Például a legendás "csigamobilt" (278-as pályaszámú Ikarus
280T-GVM),
de nem a járgányával összenőtt gazdájával, vagy az igen igénytelenül ó-flottaszínűre
fényezett BPI-036-ot.
Fogassal kezdtük, fejezzük is be a mai napot azzal: este így fest az utasaira
váró a városmajori végállomás második vágányán a legutóbb felújított SGP
motorvonat, az 57/67.
HBweb
• 2012. november 13.
|