Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2013.
MÁJUS 14.
A napokban állt forgalomba igen hosszúra nyúlt J2-es felújítása után a
Budapesti Fogaskerekű Vasút 52/62-es pályaszámú SGP-motorvonata. Megörökítettem
e még festékszagú, hamarosan 40 éves jószágot:
A svábhegyi cukrászda udvarán – amely létesítmény ifjú koromban még bölcsődeként
üzemelt – fagylaltot nyalogatván láttam, amint a BPI-358-as rendszámú,
igencsak megöregedett Ikarus 415-ös jó nagy, kormozó füstöt eregetve ráfordult
az Eötvös útra, hogy úgy, mint 19 éve egyfolytában felmásszon Normafára,
elmerengtem, hogy hajszálpontosan (talán még ugyanezen órában) ugyanez
a jármű, még BU 89-58-as rendszámmal utoljára útnak indult János-hegyről.
Ezzel a szomorú menettel a Demszkyzmus-Szirmayzmus jegyében az akkor még
épphogy egy éves jármű lezárta a János-hegyi közforgalmú autóbuszközlekedés
fejezetét. Lassan három évvel a gyalázatos 20 éves városvezetés leváltása
után és egy évvel a Budapesti Közlekedési Központ teljes gőzzel megindulása
után még mindig nem sikerült visszaállítani ezt a 18 éve fájó hiányt.
Még belegondolni
is rossz, hogy aki idén érettségizett, annak semmit se mond az, hogy J,
D, Sí és 190...
Újabb Mercedes-Benz Citaro C2 és C2G autóbuszokat vett át ma a BKK megbízásából
tevékenykedő VT Transman a gyártót képviselő EvoBus-tól. Ezen járművek
a tervek szerint 2013. június 1-én, a járműbeszerzés második ütemében
állnak majd forgalomba, de előfordulhat, hogy korábban, már májusban is
forgalomba adják őket.
MHU-728
MHU-732
MHU-735
MHU-739
MHU-741
MHU-744
MHU-745
MHU-746
MHU-846
MHU-849
HBweb
• 2013. június 26.
|
|
Közreműködésed
és megtisztelő figyelmed köszönöm!
Az oldalt
Hajtó
Bálint készítette
© 2013 •
HBweb.hu
|| balint.cyberhungary.net
|| PCNetsol.com
|