Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2013.
JANUÁR 11.
Úgy adódott az életem, hogy környezettudatlanul, személygépkocsival indultunk
Keszthely felé. Az úticél fix volt, de az útvonal rugalmas. Az egyhangú
autópályázás után jött a sűrűje. Balatonbogláron, Fonyódon következő járatukra
váró, pihengető Kapos Volános autóbuszok. A klasszikus járműveket szeretőknek
csak a volt Kisalföld Volános AFF-600-as forgalmi rendszámú Ikarus 260.32-essel
kell beérniük.
A Balatonfenyvesről Imremajorba vezető út torkolatában a FUM-615-ös rendszámú
Ikarus 256-os oktatójármű ácsorgott, majd a szeptembertől a MÁV-Start kezelésében
álló és minden pusztítást és pusztulást túlélő Balatonfenyvesi Kisvasút
menetrend szerinti, Balatonfenyvesről Somogyszentpálra tartó személyvonatát
kergettük meg. A vonat a C50 5733-as pályaszámú, belső csapágyazású C50-es
kismozdonyból és a 2007-ben a 2009-es közlekedési D-eformba belepusztult
Kecskeméti Kisvasútról átszállított 2501 441-es Bax kocsiból állt.
Balatonszentgyörgyről már vonattal tértem haza. Tiszta idő, bágyadt, lemenő
napsugár és a túlparton Badacsony. Majd Székesfehérvárott egy lesifotó
a Bobo Kft. 4044 012-es bobója – stílszerűen.
És végül ne feledkezzünk meg a mai nap tragikus évfordulójáról, kattints
a képre!
Huszonhat esztendeje történt...
Tegnap, azaz 2013. január 10-én súlyos, de viszonylag szerencsés kimenetelű
vasúti baleset történt Svájcban. Egy, Winterthurból Schaffhausenbe tartó
személyvonat egy, Schaffhausenból Winterthuron és Zürich főpályaudvarán
át Zürich Altstettenbe tartó gyorsvonattal ütközött Neuhausen állomáson.
Bővebb
leírás a balesetről az Indóház Online oldalán olvasható.
HBweb
• 2013. január 13.
|
|
Közreműködésed
és megtisztelő figyelmed köszönöm!
Az oldalt
Hajtó
Bálint készítette
© 2012 •
HBweb.hu
|| balint.cyberhungary.net
|| PCNetsol.com
|