Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2012.
DECEMBER 18.
Este a Keleti pályaudvaron lencsevégre akadt két különlegesség. Egyikük
a MÁV-Trakció 431 100-as (ex V43 1100) villamos mozdonya, amely több, mint
egy esztendőnyi ácsorgás után nemrég állt újra forgalomba, így új pályaszámával
most tudtam először elcsípni. Másikuk pedig a menetrendváltás óta már Budapestig
is eljutó CFR Călători állományát képző, korszerűsített EPC 060EA villamosmozdony,
a 477 802 (ex 40-0802, 060DA 0802).
Már azt hittem, hogy végeztem a fotózással, össze is csuktam az állványt,
amikor rájöttem, hogy újra ki kell nyitnom (ez egy felettébb értelmes körmondat
volt). A volt Eberswalde-i, 353-as budapesti pályaszámú Gräf&Stift
NGE 152-es trolibusz áramszedője egy kicsit kiugrott és ezt oly szerencsétlenül
tette, hogy zárlatos lett a felsővezeték, valamint a Kerepesi út forgalmát
is blokkolta.
Baleseti krónika: Az MMV 449 029-es pályaszámú bobója Nagytétény-Diósdnál
gázolt, ezért egyvágányozás és vonatkésések valának. A 4316 (Bp. Déli -
Százhalombatta 15:30-16:14) és 4323 (Százhalombatta - Bp. Déli 16:50-17:39)
vonatok emiatt ma nem közlekedtek.
A kép illusztráció,
a balesetben érintett mozdonyt ábrázolja, békeidőben.
Volvo 7700-as autóbuszok állományba vétele 2012.12.15-én: MFW-511, 12.16-án:
MFW-513 és ma: MFW-501 és 534.
»
RÉSZLETES JÁRMŰÁLLOMÁNYI ADATOK «
HBweb
• 2013. január 13.
|
|
Közreműködésed
és megtisztelő figyelmed köszönöm!
Az oldalt
Hajtó
Bálint készítette
© 2012 •
HBweb.hu
|| balint.cyberhungary.net
|| PCNetsol.com
|