Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2013.
FEBRUÁR 28.
Kelet-pest felé tartva piciny napsütés törte meg a szürkén és hófehéren
váltakozó február végét:
Estefelé kikandikáltam kelenföldre, ahol már készülődtek a szokásos esti
feszültségmentesítésre a dízelek: a MÁV-Trakció 628 265-öse (M62 265 –
a nyolcvanas évek kormányzati futárgépe), valamint a Train Hungaria által
bérelt Rolling Stock-os, volt CFR 600 840 (60-0840) és a 601 107-es (60-1107)
Sulzerek (EPC 060 DA).
A BKV a mai nappal 3db Ikarus 260-asát, 5db Ikarus 415-ösét és első alkalommal
Ikarus 435-öst is, kapásból 8-at törölt az állományából. A BPO-357-es érdekessége,
hogy utolsó üzemnapjára helyezték át Délpest telephelyére, az üzemképes
járműmennyiség biztosítása végett.
Db |
Típus |
Állományba
vétel |
Rendszámcsere |
Előző
frsz. |
Forgalmi
rendszám |
Azonosító
szám |
Állományból
törlés |
Telephely |
Megjegyzés |
1. |
Ikarus
260 45 |
1991.07.24 |
2000.04.12 |
BU
23-07 |
BPO-193 |
01-93 |
2013.02.28 |
BKV
• |
|
2. |
Ikarus
260 46 |
1989.08.15 |
2000.06.30 |
BY
65-96 |
BPO-357 |
03-57 |
2013.02.28 |
BKV
• |
|
3. |
Ikarus
260 46 |
1989.09.05 |
2000.06.25 |
BY
66-06 |
BPO-661 |
06-61 |
2013.02.28 |
BKV
• |
|
4. |
Ikarus
415 15 |
1992.12.22 |
1999.10.29 |
BU
10-21 |
BPO-508 |
05-08 |
2013.02.28 |
BKV
• |
Leállítva |
5. |
Ikarus
415 15 |
1993.03.13 |
1999.10.03 |
BU
08-35 |
BPO-711 |
07-11 |
2013.02.28 |
BKV
• |
|
6. |
Ikarus
415 15 |
1993.03.26 |
2000.04.09 |
BU
89-25 |
BPO-748 |
07-48 |
2013.02.28 |
BKV
• |
|
7. |
Ikarus
415 14A |
1993.06.07 |
1999.05.21 |
BU
22-20 |
BPI-329 |
13-29 |
2013.02.28 |
BKV
• |
Leállítva |
8. |
Ikarus
415 15 |
1993.06.09 |
2000.03.14 |
BU
22-63 |
BPI-342 |
13-42 |
2013.02.28 |
BKV
• |
|
9. |
Ikarus
415 15 |
1993.06.16 |
1999.06.18 |
BU
22-87 |
BPI-346 |
13-46 |
2013.02.28 |
BKV
• |
|
10. |
Ikarus
415 15 |
1994.04.01 |
2000.04.14 |
BU
89-80 |
BPI-363 |
13-63 |
2013.02.28 |
BKV
• |
|
11. |
Ikarus
435 06 |
1995.10.31 |
2000.02.25 |
BX
51-54 |
BPO-554 |
05-54 |
2013.02.28 |
BKV
• |
|
12. |
Ikarus
435 06 |
1995.02.09 |
2000.02.06 |
BU
86-90 |
BPI-141 |
11-41 |
2013.02.28 |
BKV
• |
|
13. |
Ikarus
435 06 |
1995.11.09 |
2000.01.07 |
BU
87-85 |
BPI-176 |
11-76 |
2013.02.28 |
BKV
• |
|
14. |
Ikarus
435 06 |
1994.11.10 |
1999.11.11 |
BU
23-48 |
BPI-908 |
19-08 |
2013.02.28 |
BKV
• |
Tartósan
üzemképtelen |
15. |
Ikarus
435 06 |
1994.10.10 |
2000.08.02 |
BU
20-52 |
BPI-922 |
19-22 |
2013.02.28 |
BKV
• |
Tartósan
üzemképtelen |
16. |
Ikarus
435 06 |
1994.11.04 |
1999.10.05 |
BU
86-76 |
BPI-944 |
19-44 |
2013.02.28 |
BKV
• |
Tartósan
üzemképtelen |
17. |
Ikarus
435 06 |
1994.11.04 |
1999.10.14 |
BU
86-79 |
BPI-946 |
19-46 |
2013.02.28 |
BKV
• |
Tartósan
üzemképtelen |
18. |
Ikarus
435 06 |
1994.10.10 |
1999.10.05 |
BU
20-31 |
BPI-951 |
19-51 |
2013.02.28 |
BKV
• |
Tartósan
üzemképtelen |
HBweb
• 2013. április 29.
|