Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2013.
MÁRCIUS 28.
A kelenföldi felsővezeték-átépítés miatti közlekedési korlátozások és a
szerelvényfordulók egyik neuralgikus pontja a Győrből Déli pályaudvarra
közlekedő 4921-es sz. személyvonat esete. Ezzel a vonattal juttatjuk el
a Győr - Hegyeshalom és Bécs között közlekedő Talent motorvonatokat karbantartásra
a Stadler pusztaszabolcsi bázisára.
Ha épp a kelenföldi hurkolgatások miatt egyetlen működő, villamosított
vágány sem marad, akkor az utasokat budaörsi átszállást követően dízelvontatású
személyvonattal (418+ 3 Bhv+ BDt) juttatjuk el a Déli pályaudvarra. Ilyenkor
a Talent motorvonatot vagy szükség-csatlással dízel előfogattal, vagy az
éjszakai munkálatok végén, saját erejéből juttatjuk el végcéljához.
Most épp az előbbi koreográfia érvényesült: a MÁV-Start megbízásából Kelenföldön
kitoló szolgálatot ellátó 628 230-as (M62 230) szergej vontatta be a Déli
pályaudvarra az 5342 001-es pályaszámú Talentet.
A mai nap vette át a BKK megbízásából tevékenykedő VT Transman a gyártót
képviselő EvoBus-tól Fővárosunk új Mercedes-Benz Citaro C2 és C2G autóbuszainak
első példányait, nevezetesen: MHU-702 és MHU-801.
Ezen járművek
a tervek szerint 2013. május 1-én, ünnepélyesen állnak majd forgalomba.
HBweb
• 2013. április 29.
|