Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2013.
ÁPRILIS 29.
„Már hangolnak a zenészek”. Ma Zuglót vettem célba, hisz javában próbálgatja
a VT Transman a három nap múlva forgalomba álló Mercedes-Benz Citaro C2
szóló és csuklós autóbuszait.
Az 5-ös vonalon az új jövevények forgalomba állásával az eddigi szóló kocsikat
csuklósok váltják fel. Az 5-ösön kívül a 25-ösön is ismerkednek a vonallal
az alvállalkozó járművezetői.
Ki tudja, mennyi van még hátra e vén csatalovaknak:
Kisebb-nagyobb felújítás, vagy vázjavítás után ismét forgalomba állnak
az Ikarus 412-es trolibuszok és az egyetlen Ikarus 411-es. Fő előfordulási
helyük a 74-es és 74A vonalak.
A Millenniumi Földalatti Vasút kocsiszínjében épp a 33-as pályaszámú Ganz
FAV csuklós mocorgott.
A 69-es vonalon végre-valahára megjelentek a volt 6100-as pályaszámú LHB
TW6000-es villamosok. Ma épp az 1602-es 1603-as és 1604-es képviselte ezt
a (még) ritka fajt.
Majd pedig a 418 191 [M41 2191] érces Pielstick-motorzaja zengett Zugló
békés délutánján.
Az M1-M7-es autópályák torkolatánál a BKV EZZ-574-es rendszámú különjárati
Ikarus 256-os busza [BX 60-98] próbálja felvenni a tempót.
Este a szokásos kelenföldi feszültségmentesítés alatt a 628 265 [M62 265]
végezte a személyvonatok kitolását. Ma este úgy alakult, hogy Déli pályaudvar
és Háros állomások között a 4148-as sz. személyvonatot is ez a gépállat
továbbította.
Ismét egy mozdonytűz: tegnap, azaz 2013. április 28-án, 17:25-kor Balatonberénynél
a Celldömölkről Pécsre tartó 8801-es sz. sebesvonat élén röfögő 418 310-es
pályaszámú korszerűsített M41-es mozdony [M41 2310, M41 2161] kigyulladt.
A kép illusztráció, a lángra kapott mozdonyt ábrázolja békeidőben, Győrszabadhegyen:
HBweb
• 2013. szeptember 7.
|