Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2013.
OKTÓBER 2.
A tegnapi, már említett vasvári vasúti baleset helyszínére látogattam el.
A helyreállítási munkálatok már javában tartottak, hisz a Szombathely -
Nagykanizsai vasútvonal tranzit- és célforgalma létkérdés az üzemeltető
GYSEV számára. Mind oda, mind pedig visszaútban Veszprémen, Bobán és Zalaszentivánon
keresztül utaztam. Csemegézzünk az útközben elcsípett látnivalókból!
Ajka állomáson az MMV 601 001-es pályaszámú korszerűsített EPC 040 EA villamos
mozdonya [CFR 40-0040, 47-0040] várt tehervonatával, majd az ajkai ipartelepre
bekukkantva az A25 065-ös pályaszámú bobó ácsorgott. Zalabér-Batyk állomáson
a felsővezetéket javították, ezért a vonatunkat a 628 307-es pályaszámú
korszerűsített M62-es tolta ki [M62 307, M62 196].
Zalaszentivánon szálltunk át a Szombathely felé, a baleset miatt csak Vasvárig
közlekedő GYSEV-személyvonatra, amely a 247 503 és 506-os pályaszámú Jenbacher
motorkocsikból állt [ÖBB 5047 008 és 044].
A helyszín az állomás szombathely felé eső végétől kb. 200 méterre volt
található. A műszaki mentésnél a 448 310-es GYSEV-bobó [M44 310, M44 073]
Platov-daruval, a pálya helyreállításához pedig a Swietelsky szerelvénye
érkezett.
Vasvár és Püspökmolnári között a vonatokat a Vasi Volán CTK-815-ös forgalmi
rendszámú Ikarus 280.03-as autóbusza pótolta.
HBweb
• 2013. október 5.
|
|
Közreműködésed
és megtisztelő figyelmed köszönöm!
Az oldalt
Hajtó
Bálint készítette
© 2013 •
HBweb.hu
|| balint.cyberhungary.net
|| PCNetsol.com
|