Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2013.
SZEPTEMBER 26.
Gőzerővel halad Budapest egyik építészeti tájsebének, a kilenc éve szégyenfoltként
éktelenkedő, feldúlt Baross tér helyreállítása, rehabilitációja. Ehhez
kapcsolódóan szinte minden héten más és más koreográfia szerint engedik
csordogálni a gépjármű- és autóbuszforgalmat.
Jelenleg
a Zugló és Újpalota felé tartó forgalomnak egy igen szűk, Z-alakzatot kell
leírnia és a metrókijárat építése miatt a 20E, 30-30A-230-as autóbuszok
is a Baross tér ezen ösvényén fordulnak vissza.
További
érdekesség, hogy e héten utasszám-mérést végeznek a 178-as autóbuszvonalon,
ezért a VT Transman Mercedes-Benz Citaro C2-es autóbuszai helyett az alacsonypadlós
szolgáltatást a BKV Délpest telephelye biztosítja igen faramuci állapotban
lévő Ikarus 412-es autóbuszokkal.
Ma két villamosbaleset is történt volt koronázó városunkban, jelenleg Szlovákia
fővárosában, Pozsonyban. Reggel a Radlinského utcában tűzoltóautó ütközött
a 7907 (-7908)-as pályaszámú ČKD T6A5/I villamossal, délután pedig a Lafranconi
megállóhelynél utólérte és hátulról nekiütközött a 7783-7784-es szerelvény
[ČKD T3P; 1988.01.01, korszerűsítés: 2003] a 7122-esnek [355, 7046, 7078;
ČKD K2S; 1976.01.01, korszerűsítés: 2005].
A napokban révbe érő villamosbeszerzési tender kapcsán lehetséges, hogy
ezen járművek közül nem mindet állítják helyre. A megrongálódott járművek:
7122
7783
7784
7907
Bővebb, pontosabb leírást szlovákul
az IMHD oldalán találsz.
HBweb
• 2013. november 11.
|