Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2013.
JÚLIUS 11.
Reggel, az élemiszerbolt nyitásáig a mindig pazar, M1-M7-Balatoni út felhozatalából
csemegéztem. Kiemelt figyelmet érdemel a MEZ-402-es rendszámú (volt HAW-910),
szedett-vedett alkatrészekből javítgatott és kiegészített, 1999-es évjáratú
Ikarus-EAG 396.67, amely elvileg a Petőfi Busz, gyakorlatilag, az oldalsó,
apróbetűs felirat szerint viszont a Grosz Busz tulajdona.
A vezetője magánfuvarozókra nem jellemző és hozzájuk méltatlan stílusban
faggatózott a fényképezés mikéntjéről, majd a választ el nem fogadván a
fényképezőgépem összetörésével és egyéb erőszakos cselekmények meglebegtetésével
tért vissza a guruló munkahelyére.
Tehát, ha
nem kívántok ilyen, indulatait kordában tartani nem tudó járművezető autóbuszán
utazni, akkor Groszeibl Zoltán személyszállítót (Felcsút, Fő út 102) kerüljétek
csoportos utazásaitok szervezésénél.
A BKV flottájából erre járt a nemrég felújított BPI-177-es Ikarus 435-ös,
a BPI-181-es volt piros-kék Ikarus 280-as és az elpusztíthatatlan BPI-245-ös.
Természetesen fennakadt a CCD-n héhány Mercedes-benz Citaro C2-es is, például
a 178-ason közlekedő, de a reggeli csúcsidőszakban a 239-esen, Gazdagréten
kezdő MHU-840-es.
Kelenföld állomáson ácsorgott a Train Hungary egyik „új” csapattagja, a
TFG tulajdonában álló 400 115-ös pályaszámú (40-0115) EPC 060 EA villamosmozdony.
Ma vette állományába a BKV a 2000-től 2006-ig Genfben szolgált Volvo 7000A
csuklós buszainak további példányát.
MHK-915
A BKV Volvo 7000A típusú autóbuszainak jegyzékét és a kocsik eredetinformációját
»
ITT TALÁLOD «
HBweb
• 2013. július 30.
|
|
Közreműködésed
és megtisztelő figyelmed köszönöm!
Az oldalt
Hajtó
Bálint készítette
© 2013 •
HBweb.hu
|| balint.cyberhungary.net
|| PCNetsol.com
|