Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2013.
JÚNIUS 21.
Egyszerre új kor beköszönte és egyszerre régi, recsegős lemez. Pár éve
idejétmúltnak mondták és megszüntették, idén újra napirendre került a győri
fürdősvonat. Igaz, nem a legkézenfekvőbb útirányon, de újra közlekedik
2013. június 15-től augusztus 25-ig naponta, az egésznapos strandolóknak
kedvező időben közvetlen vonat Győr és Siófok között.
Tetézi az ínyencek örömét, hogy Győrtől Székesfehérvárig egy kihalóban
lévő állatfajta egyik utolsó élő példánya, a 235-ös púpos (408 235, a volt
M40 235) vontatja.
A nap fénypontjára várakozva lencsevégre akadt Szombathelyről és Zalaegerszegről
érkező gyorsvonat, Szlovénia felől konténervonat a Floyd 450 006-os [86217]
Class 86-osával az élén, valamint egy igen kurta tehervonat Bodajk felé,
amelyet természetesen csak járműgazdálkodási okból vontatott két M62-es.
Dolgavégezvén elcsíptem néhány helyi és helyközi autóbuszt. Többek között
a debreceni autóbuszközlekedés alaptípusát képző Alfa Cívis 12 egyik prototípusát
[LMF-369], Budapestre szánt, de ott forgalomba nem állított, Székesfehérvárott
2006 és 2011 között kék-szürkén szaladgáló, ma már Alba Volán-flottaszínű
Alfa Localok, volt stralsund-i és esseni MAN NG262-esek a VT Transman alvállalkozásában.
Hazafelé indulván egy furcsa fényezésű, messziről is TRAXX-nak kinéző objektumot
pillantottam meg az állomás fűtőház felőli vágányzatán. A 480 022-es pályaszámú
Bombardier TRAXX volt, amely werbelok-ként, új gúnyájában, premier előtt
két nappal ácsorgott Székesfehérvárott.
Weöres Sándor
100. születésnapjának tiszteletére díszítették fel ezt a kétéves villamos
mozdonyt. Tehát íme a premier előtti felvételek:
HBweb
• 2013. november 11.
|