Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2013.
JÚNIUS 4.
Még mindig a 7-es vonalcsalád körül bóklásztam:
... majd a Stadion Volánbusz pályaudvarnál akadt egy kis dolgom. Ezen pályaudvart
egyre gyakrabban látogatják a Volánbusz alvállalkozójaként tevékenykedő
T&J Buszprojekt által üzemeltetett Renault SFR 112-es, használtan beszerzett
autóbuszok.
A Budapestről Egeren és Szilvásváradon át Kazincbarcikára tartó, 16:45-kor
induló „emelt szintű” távolsági járatot a Borsod Volán – számomra – ismeretlen
időnként az új beszerzésű szemük fényével, a Scania márkanevet viselő,
kínai gyártású Higer A80T Turing HD autóbuszainak ózdi példányával, az
MHX-254-essel teljesíti.
Hiányzó rend- és pályaszámvadászatom újabb áldozatai: a 358-as pályaszámú
Gräf&Stift NGE152-es trolibusz, amely ma a 72-esen teljesített szolgálatot,
valamint a budapesti állományba vétele után 11 évig (!!!) érlelt 1503-as
pályaszámú, Hannoverből származó Düwag TW6000-es villamos volt, amely az
52-esen rótta a köröket.
HBweb
• 2013. június 26.
|
|
Közreműködésed
és megtisztelő figyelmed köszönöm!
Az oldalt
Hajtó
Bálint készítette
© 2013 •
HBweb.hu
|| balint.cyberhungary.net
|| PCNetsol.com
|