Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
2013.
DECEMBER 23.
E szépnek nem mondható ködös délután ismét útra keltem választott hazámból
Fővárosunkba. Estefelé sem akart tisztulni az idő, amely részben megnehezíti
a fényképezést, részben viszont izgalmasabbá is teszi a képeket. Elsősorban
a napokban állományba vett nyolcéves, volt frankfurti Mercedes-Benz Citaro
O530-asokat: [MMM 137…140] céloztam meg.
A Széll Kálmán téren és Hűvösvölgyben találkoztam néhány példányával. Egyúttal
meglepődve láttam, hogy a BKK által jolly jokerként kezelt idei
gyártású
Citaro C2-es autóbuszok most épp az Óbudát a Rózsadombon át Hűvösvölggyel
összekötő 29-esen teszik vonzóvá a szolgáltatást.
Az MMM-139-essel a 222-esen, a 140-essel pedig a 29-esen találkoztam.
… csak úgy:
Ma, azaz 2013. december 23-án, este az RJ165-ös sz. Rail Jet Öttevénynél
egy szabálytalanul közlekedő autóval ütközött (azt is csiripelik a madárkák,
hogy a vasúti átkelőhelyen kapott durrdefektet az autó és a sofőrje értesítette
erről a rendőrséget. Aki hívta már a 107-es segélyhívószámot, tudhatja,
hogy percekig várakoztatják a vészhelyzetben lévő embertársukat...).
Az autó üzemanyaga kigyulladt és a lángok átterjedtek a RJ villamos mozdonyára,
amely vezetőfülkéje kiégett. A tűz a személykocsikra nem terjedt át.
Az ÖBB 1116
212-es pályaszámú Siemens ES64-es mozdonyában komoly tűzkár keletkezett.
Az indexnek beszámoló utas szerint a rendőrség a helyszínelés során sem
remekelt, az utasokat a decemberi fagyba letessékelték a vonatról, amelyet
a csomagjaikkal együtt a baleset helyszínéről elszállítottak...
»
Képek a helyszínről a Kisalföld.hu online kiadásában «
HBweb
• 2014. január 14.
|
|
Közreműködésed
és megtisztelő figyelmed köszönöm!
Az oldalt
Hajtó
Bálint készítette
© 2013 •
HBweb.hu
|| balint.cyberhungary.net
|| PCNetsol.com
|