Db |
Típus |
Állományba
vétel |
Átalakítás |
Előző
pályaszám |
Előző
pályaszám |
Azonosító
szám |
Előző
pályaszám |
Pályaszám |
Tulajdonos |
Vontatási
telep |
Állományból
törlés |
Gyári
szám |
Megjegyzés |
Teljes
pályaszám |
– |
Ganz
Árpád |
1934.07.21 |
|
|
|
Aamot
20 |
Árpád |
|
MÁV |
|
1955 |
|
1945:
a II. világháborúban megsemmisült a Déli pályaudvaron |
|
– |
Ganz
Árpád |
1934.11.20 |
|
|
|
Aamot
21 |
Előd |
|
MÁV |
|
1969 |
|
1945:
Ausztria szovjet megszállási övezetében rekedt, T144.525 pályaszámmal hadizsákmány,
járműcsere megállapodás: 1945.08.29: vissza Magyarországra. 1948.08.29-
kormányzati motorkocsi [48]. 1969.02.06: baleset |
|
– |
Ganz
Árpád |
1935.06.27 |
|
|
|
Aamot
22 |
Huba |
|
MÁV |
|
1955 |
|
1945:
a II. világháborúban megsemmisült a Déli pályaudvaron |
|
1. |
Ganz
Árpád |
1935.06.27 |
1987.08.14 |
Aamot
23 |
Tas |
Aamot
23 |
Árpád |
217
023 |
MÁV |
Magar
Vasúttörténeti Park |
|
80143 |
1958.07.26-1975.03.03
GYSEV; 1987: újjáépítve Árpád néven |
9555
0217 023-1 |
– |
Ganz
Árpád |
1937.06.16 |
|
|
|
Aamot
24 |
Szent
István |
|
MÁV |
|
.. |
|
1939:
kísérleti önműködő sebességváltó; 1945- CSD, további sorsa nem ismert. |
|
– |
Ganz
Árpád |
1937.06.24 |
|
|
|
Aamot
25 |
Szent
László |
|
MÁV |
|
1946 |
|
1945:
Ausztria szovjet megszállási övezetében rekedt, Vörös Hadsereg parancsnoksága:
A-10; 1946.10.26-án leégett, helyette a szovjet parancsnokság az ABam 759
pályaszámú román Árpádot vette használatba. |
|
– |
Ganz
Árpád |
1940.04.02 |
|
|
|
Aamot
26 |
Mátyás
király |
|
MÁV |
|
1955 |
|
1945:
a II. világháborúban megsemmisült a Déli pályaudvaron |
|
– |
Ganz
Árpád |
1936.. |
|
|
|
Aamot
49 |
Lél |
|
MÁV |
|
1973 |
|
Szalonmotorkocsi;
Istvánteleken megőrizve |
|