Az alábbi
oldalakon bemutatom hazai közforgalmú vasúti közlekedésünkben részt vett
járműveinek állományát.
Ezen oldalon a MÁV-Start jelnleg belföldi forgalomra alkalmas Bp 29-05
sorozatú személykocsi-állományának eredetét tekintheted meg.
• Besorolás: belföldi személy- és gyorsvonati
• Utastér jellege, férőhely: 1. osztályú,
termes 54 ülőhely
• Engedélyezett vontatási sebesség: 120 km/h
• Fűtés, klimatizálás: légfűtés, konvekciós
berendezés
Db |
Típus |
Állományba
vétel |
Állományba
vétel |
Előző
pályaszám |
Előző
sorozatjel |
Átalakítás |
Előző
pályaszám |
Előző
sorozatjel |
Átalakítás |
Előző
pályaszám |
Előző
sorozatjel |
Átalakítás |
Pályaszám |
Sorozatjel |
Tulajdonos |
Honállomás |
Állományból
törlés |
Gyári
szám |
Megjegyzés |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 100-1 |
A |
1988 |
50
55 19-05 000-7 |
Ap |
2005.12.06 |
50
55 29-05 059-1 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FMV |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 101-9 |
A |
1988 |
50
55 19-05 001-5 |
Ap |
2003.11.20 |
50
55 29-05 014-6 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 102-7 |
A |
1988 |
50
55 19-05 002-3 |
Ap |
2003.04.30 |
50
55 29-05 010-4 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 103-5 |
A |
1988 |
50
55 19-05 003-1 |
Ap |
2004.07.02 |
50
55 29-05 031-0 |
Bp |
H-START |
Celldömölk |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 104-3 |
A |
1988 |
50
55 19-05 004-9 |
Ap |
2005.09.21 |
50
55 29-05 054-2 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FMV |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 105-0 |
A |
1988 |
50
55 19-05 005-6 |
Ap |
2003.12.19 |
50
55 29-05 038-5 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 106-8 |
A |
1988 |
50
55 19-05 006-4 |
Ap |
2004.04.02 |
50
55 29-05 071-6 |
Bp |
H-START |
Celldömölk |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 107-6 |
A |
1988 |
50
55 19-05 007-2 |
Ap |
2004.07.02 |
50
55 29-05 030-2 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 108-4 |
A |
1988 |
50
55 19-05 008-0 |
Ap |
2004.07.02 |
50
55 29-05 020-3 |
Bp |
H-START |
|
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
50
55 19-17 109-2 |
A |
1988 |
50
55 19-05 009-8 |
Ap |
2002.01.31 |
50
55 29-05 000-5 |
Bp |
2020.. |
50
55 29-05 081-5 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 110-0 |
A |
1988 |
50
55 19-05 010-6 |
Ap |
2006.01.25 |
50
55 29-05 051-8 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 111-8 |
A |
1988 |
50
55 19-05 011-4 |
Ap |
2005.02.03 |
50
55 29-05 053-4 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 112-6 |
A |
1988 |
50
55 19-05 012-2 |
Ap |
2005.10.04 |
50
55 29-05 077-3 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 113-4 |
A |
1988 |
50
55 19-05 013-0 |
Ap |
2004.03.11 |
50
55 29-05 026-0 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 114-2 |
A |
1988 |
50
55 19-05 014-8 |
Ap |
2005.07.05 |
50
55 29-05 058-3 |
Bp |
H-START |
Nyíregyháza |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 115-9 |
A |
1988 |
50
55 19-05 015-5 |
Ap |
2004.05.28 |
50
55 29-05 017-9 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 116-7 |
A |
1988 |
50
55 19-05 016-3 |
Ap |
2006.05.04 |
50
55 29-05 076-5 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 117-5 |
A |
1988 |
50
55 19-05 017-1 |
Ap |
2005.09.21 |
50
55 29-05 056-7 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 118-3 |
A |
1988 |
50
55 19-05 018-9 |
Ap |
2005.07.14 |
50
55 29-05 065-8 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 119-1 |
A |
1988 |
50
55 19-05 019-7 |
Ap |
|
50
55 19-05 019-7 |
Ap |
MÁV |
|
?? |
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 120-9 |
A |
1988 |
50
55 19-05 020-5 |
Ap |
2002.11.14 |
50
55 29-05 007-0 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FMV |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 121-7 |
A |
1988 |
50
55 19-05 021-3 |
Ap |
2005.10.04 |
50
55 29-05 055-9 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FMV |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 122-5 |
A |
1988 |
50
55 19-05 022-1 |
Ap |
2006.03.28 |
50
55 29-05 067-4 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 123-3 |
A |
1988 |
50
55 19-05 023-9 |
Ap |
2005.09.21 |
50
55 29-05 078-1 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 124-1 |
A |
1988 |
50
55 19-05 024-7 |
Ap |
2005.12.23 |
50
55 29-05 062-5 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FMV |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 125-8 |
A |
1988 |
50
55 19-05 025-4 |
Ap |
|
50
55 19-05 025-4 |
Ap |
MÁV |
|
?? |
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 126-6 |
A |
1988 |
50
55 19-05 026-2 |
Ap |
2005.09.06 |
50
55 29-05 052-6 |
Bp |
H-START |
Celldömölk |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 127-4 |
A |
1988 |
50
55 19-05 027-0 |
Ap |
2005.10.20 |
50
55 29-05 042-7 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 128-2 |
A |
1988 |
50
55 19-05 028-8 |
Ap |
2006.02.27 |
50
55 29-05 069-0 |
Bp |
H-START |
Celldömölk |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 129-0 |
A |
1988 |
50
55 19-05 029-6 |
Ap |
2006.03.03 |
50
55 29-05 047-6 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 130-8 |
A |
1988 |
50
55 19-05 030-4 |
Ap |
2006.02.20 |
50
55 29-05 050-0 |
Bp |
H-START |
Celldömölk |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 131-6 |
A |
1988 |
50
55 19-05 031-2 |
Ap |
2003.06.19 |
50
55 29-05 013-8 |
Bp |
H-START |
Celldömölk |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 132-4 |
A |
1988 |
50
55 19-05 032-0 |
Ap |
|
50
55 19-05 032-0 |
Ap |
MÁV |
|
?? |
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 133-2 |
A |
1988 |
50
55 19-05 033-8 |
Ap |
|
50
55 19-05 033-8 |
Ap |
MÁV |
|
?? |
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50
55 19-17 134-0 |
A |
MÁV |
|
1980 |
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 135-7 |
A |
1988 |
50
55 19-05 035-3 |
Ap |
2005.03.03 |
50
55 29-05 079-9 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 136-5 |
A |
1988 |
50
55 19-05 036-1 |
Ap |
2003.06.20 |
50
55 29-05 024-5 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 137-3 |
A |
1988 |
50
55 19-05 037-9 |
Ap |
2005.01.18 |
50
55 29-05 040-1 |
Bp |
H-START |
Celldömölk |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 138-1 |
A |
1988 |
50
55 19-05 038-7 |
Ap |
2004.01.30 |
50
55 29-05 022-9 |
Bp |
H-START |
Celldömölk |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 139-9 |
A |
1988 |
50
55 19-05 039-5 |
Ap |
2005.05.05 |
50
55 29-05 074-0 |
Bp |
H-START |
Celldömölk |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 140-7 |
A |
1988 |
50
55 19-05 040-3 |
Ap |
2005.01.18 |
50
55 29-05 043-5 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 141-5 |
A |
1988 |
50
55 19-05 041-1 |
Ap |
2005.02.03 |
50
55 29-05 066-6 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 142-3 |
A |
1988 |
50
55 19-05 042-9 |
Ap |
|
50
55 19-05 042-9 |
Ap |
MÁV |
|
?? |
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 143-1 |
A |
1988 |
50
55 19-05 043-7 |
Ap |
2005.05.05 |
50
55 29-05 073-2 |
Bp |
H-START |
Celldömölk |
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 144-9 |
A |
1988 |
50
55 19-05 044-5 |
Ap |
2005.04.21 |
50
55 29-05 063-3 |
Bp |
H-START |
Celldömölk |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 145-6 |
A |
1988 |
50
55 19-05 045-2 |
Ap |
|
50
55 19-05 045-2 |
Ap |
MÁV |
|
?? |
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 146-4 |
A |
1988 |
50
55 19-05 046-0 |
Ap |
2004.05.28 |
50
55 29-05 019-5 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 147-2 |
A |
1988 |
50
55 19-05 047-8 |
Ap |
2002.02.07 |
50
55 29-05 003-9 |
Bp |
H-START |
Celldömölk |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 148-0 |
A |
1988 |
50
55 19-05 048-6 |
Ap |
2003.12.11 |
50
55 29-05 039-3 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 149-8 |
A |
1988 |
50
55 19-05 049-4 |
Ap |
2004.02.20 |
50
55 29-05 032-8 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 150-6 |
A |
1988 |
50
55 19-05 050-2 |
Ap |
|
50
55 19-05 050-2 |
Ap |
MÁV |
|
?? |
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 151-4 |
A |
1988 |
50
55 19-05 051-0 |
Ap |
2002.04.18 |
50
55 29-05 004-7 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 152-2 |
A |
1988 |
50
55 19-05 052-8 |
Ap |
2002.11.14 |
50
55 29-05 005-4 |
Bp |
H-START |
Celldömölk |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 153-0 |
A |
1988 |
50
55 19-05 053-6 |
Ap |
2003.06.19 |
50
55 29-05 011-2 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FMV |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 154-8 |
A |
1988 |
50
55 19-05 054-4 |
Ap |
2005.08.23 |
50
55 29-05 060-9 |
Bp |
H-START |
|
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 155-5 |
A |
1988 |
50
55 19-05 055-1 |
Ap |
2002.11.14 |
50
55 29-05 006-2 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 156-3 |
A |
1988 |
50
55 19-05 056-9 |
Ap |
2006.03.28 |
50
55 29-05 061-7 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 157-1 |
A |
1988 |
50
55 19-05 057-7 |
Ap |
2004.02.27 |
50
55 29-05 070-8 |
Bp |
H-START |
Nyíregyháza |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50
55 19-17 158-9 |
A |
MÁV |
|
1975 |
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
|
|
|
50
55 19-17 159-7 |
A |
1988 |
50
55 19-05 059-3 |
Ap |
MÁV |
|
?? |
|
»
Mosonmagyaróváron étterem lett volna |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 160-5 |
A |
1988 |
50
55 19-05 060-1 |
Ap |
2004.04.16 |
50
55 29-05 036-9 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 161-3 |
A |
1988 |
50
55 19-05 061-9 |
Ap |
2004.10.29 |
50
55 29-05 037-7 |
Bp |
H-START |
Celldömölk |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 162-1 |
A |
1988 |
50
55 19-05 062-7 |
Ap |
2003.05.29 |
50
55 29-05 012-0 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 163-9 |
A |
1988 |
50
55 19-05 063-5 |
Ap |
2006.04.01 |
50
55 29-05 080-7 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
Leégett
2018.11.17-én Nyugati pályaudvar tárolóvágányán |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 164-7 |
A |
1988 |
50
55 19-05 064-3 |
Ap |
2003.04.22 |
50
55 29-05 008-8 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 165-4 |
A |
1988 |
50
55 19-05 065-0 |
Ap |
2004.04.16 |
50
55 29-05 029-4 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 166-2 |
A |
1988 |
50
55 19-05 066-8 |
Ap |
|
50
55 19-05 066-8 |
Ap |
MÁV |
|
?? |
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 167-0 |
A |
1988 |
50
55 19-05 067-6 |
Ap |
|
50
55 19-05 067-6 |
Ap |
MÁV |
|
?? |
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 168-8 |
A |
1988 |
50
55 19-05 068-4 |
Ap |
2005.01.18 |
50
55 29-05 045-0 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 169-6 |
A |
1988 |
50
55 19-05 069-2 |
Ap |
2004.12.21 |
50
55 29-05 035-1 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 170-4 |
A |
1988 |
50
55 19-05 070-0 |
Ap |
2004.09.28 |
50
55 29-05 034-4 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 171-2 |
A |
1988 |
50
55 19-05 071-8 |
Ap |
2004.03.11 |
50
55 29-05 068-2 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 172-0 |
A |
1988 |
50
55 19-05 072-6 |
Ap |
2005.07.14 |
50
55 29-05 064-1 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 173-8 |
A |
1988 |
50
55 19-05 073-4 |
Ap |
2005.02.03 |
50
55 29-05 057-5 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 174-6 |
A |
1988 |
50
55 19-05 074-2 |
Ap |
2005.04.06 |
50
55 29-05 049-2 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 175-3 |
A |
1988 |
50
55 19-05 075-9 |
Ap |
|
50
55 19-05 075-9 |
Ap |
MÁV |
|
?? |
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 176-1 |
A |
1988 |
50
55 19-05 076-7 |
Ap |
2004.05.28 |
50
55 29-05 018-7 |
Bp |
H-START |
|
?? |
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 177-9 |
A |
1988 |
50
55 19-05 077-5 |
Ap |
2005.07.05 |
50
55 29-05 072-4 |
Bp |
H-START |
Celldömölk |
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 178-7 |
A |
1988 |
50
55 19-05 078-3 |
Ap |
2005.02.03 |
50
55 29-05 048-4 |
Bp |
H-START |
Celldömölk |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 179-5 |
A |
1988 |
50
55 19-05 079-1 |
Ap |
2006.04.05 |
50
55 29-05 075-7 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 180-3 |
A |
1988 |
50
55 19-05 080-9 |
Ap |
|
50
55 19-05 080-9 |
Ap |
MÁV |
|
?? |
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 181-1 |
A |
1988 |
50
55 19-05 081-7 |
Ap |
|
50
55 19-05 081-7 |
Ap |
MÁV |
|
?? |
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 182-9 |
A |
1988 |
50
55 19-05 082-5 |
Ap |
2004.01.16 |
50
55 29-05 023-7 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 183-7 |
A |
1988 |
50
55 19-05 083-3 |
Ap |
2003.05.13 |
50
55 29-05 009-6 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 184-5 |
A |
1988 |
50
55 19-05 084-1 |
Ap |
2004.02.13 |
50
55 29-05 025-2 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 185-2 |
A |
1988 |
50
55 19-05 085-8 |
Ap |
2003.11.20 |
50
55 29-05 015-3 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 186-0 |
A |
1988 |
50
55 19-05 086-6 |
Ap |
2005.12.06 |
50
55 29-05 044-3 |
Bp |
H-START |
Szombathely |
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 187-8 |
A |
1988 |
50
55 19-05 087-4 |
Ap |
2004.08.19 |
50
55 29-05 033-6 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 188-6 |
A |
1988 |
50
55 19-05 088-2 |
Ap |
2002.02.07 |
50
55 29-05 001-3 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 189-4 |
A |
1988 |
50
55 19-05 089-0 |
Ap |
2002.02.28 |
50
55 29-05 002-1 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 190-2 |
A |
1988 |
50
55 19-05 090-8 |
Ap |
2004.04.02 |
50
55 29-05 027-8 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
1977 |
|
|
|
50
55 19-17 191-0 |
A |
1977 |
50
43 19-17 226-9 |
A |
1989.09.29 |
50
43 19-05 226-3 |
Ap |
GYSEV |
|
?? |
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
1977 |
|
|
|
50
55 19-17 192-8 |
A |
1977 |
50
43 19-17 227-7 |
A |
1989.09.29 |
50
43 19-05 227-1 |
Ap |
GYSEV |
|
?? |
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
1977 |
|
|
|
50
55 19-17 193-6 |
A |
1977 |
50
43 19-17 228-5 |
A |
1989.09.29 |
50
43 19-05 228-9 |
Ap |
GYSEV |
|
?? |
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 194-4 |
A |
1988 |
50
55 19-05 094-0 |
Ap |
2004.04.02 |
50
55 29-05 028-6 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
|
|
|
50
55 19-17 195-1 |
A |
1988 |
50
55 19-05 093-2 |
Ap |
MÁV |
|
1999.02.09 |
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 196-9 |
A |
1988 |
50
55 19-05 092-4 |
Ap |
2005.04.21 |
50
55 29-05 041-9 |
Bp |
H-START |
Celldömölk |
|
|
|
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 197-7 |
A |
1988 |
50
55 19-05 091-6 |
Ap |
2003.12.03 |
50
55 29-05 016-1 |
Bp |
H-START |
Debrecen |
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 198-5 |
A |
1988 |
50
55 19-05 058-5 |
Ap |
2004.01.30 |
50
55 29-05 021-1 |
Bp |
H-START |
|
|
|
FKI |
|
MÁV
Dunakeszi JJÜ |
1972 |
|
|
|
|
50
55 19-17 199-3 |
A |
1988 |
50
55 19-05 034-6 |
Ap |
2005.03.03 |
50
55 29-05 046-8 |
Bp |
H-START |
Celldömölk |
|
|
|
FIGYELEM!
Az alábbi
adatok csak tájékoztató jellegűek, nem képzik a járművek tulajdonosainak
és üzemeltetőinek hivatalos kommunikációját. Az adatok pontosságáért felelősséget
nem vállalok, de igyekszem azokat rendszeresen frissíteni. Az itt szereplő
táblázat általában az érintett közlekedési társaság belső járműnyilvántartási
rendszerére alapszik, de attól el is térhet. A motor- és mellékkocsikkocsik
telephelyi elosztása a pillanatnyi járműhelyzet függvényében gyakran változhat,
az alábbi táblázat a 2021. május 1-i
elosztást tartalmazza – de mint azt írtam –, nem biztos, hogy fedi a valóságot.
Kapcsolódó oldalak:
• FG02051 (Magyarországi
vasúti személykocsik) / HBweb Fotogaléria
• Bp (29-05) jelenlegi állomány
/ HBweb Járműállomány
Frissítve:
2021. augusztus 6.
Az adatok nyilvánosságáról:
10. § (2) A nemzeti
járműnyilvántartás nyilvános.
Forrás:
36/2006.
(VI. 21.) GKM rendelet
Az adatokat
rendszeresen frissítem, de eltérések előfordulhatnak. Ha hibát, eltérést
fedezel fel, vagy csak egyszerűen pontosítanál, kérlek, keress az alábbi
e-mailcímen:
|