 
Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
Az alábbi
oldalakon bemutatom Fővárosunk, Budapest közösségi közlekedésben részt
vevő járműveinek állományát.
Ezen oldalon
a BKV Zrt. Autóbusz üzemének Ikarus 280 típusú, háromtengelyes, csuklós
autóbuszairól esik szó:
BPI-,
LZZ-
Az *FN*
jelöléssel ellátott járművek érvényes hatósági vizsgával, forgalmi engedéllyel
rendelkeznek, a BKV aktív forgalmi állományát képzik. A hiányosságuk mindössze
annyi, hogy a FUTÁR-rendszer fedélzeti berendezéseit kiszerelték, azt az
új beszerzésű autóbuszokba építették át. Ezeket a FUTÁR-mentes járműveket
2014. június 16. és augusztus 31. között a BKV nem adja ki közforgalomba.
FIGYELEM!
Az alábbi
adatok csak tájékoztató jellegűek, nem képzik a járművek tulajdonosainak
és üzemeltetőinek hivatalos kommunikációját. Az adatok pontosságáért felelősséget
nem vállalok, de igyekszem azokat rendszeresen frissíteni. Az itt szereplő
táblázat általában az érintett közlekedési társaság belső járműnyilvántartási
rendszerére alapszik, de attól el is térhet. Az autóbuszok telephelyi elosztása
a pillanatnyi járműhelyzet függvényében gyakran változik, az alábbi táblázat
a 2013. június 30-i
elosztást tartalmazza – de mint azt írtam –, nem biztos, hogy fedi a valóságot.
 
Db |
Típus |
Állományba
vétel |
Állományba
vétel |
Átalakítás |
Rendszámcsere |
Előző
frsz. |
Előző
frsz. |
Forgalmi
rendszám |
Azonosító
szám |
Állományból
törlés |
Telephely |
Megjegyzés |
111. |
Ikarus
280 40A |
1993.12.14 |
|
|
1999.08.13 |
|
BU
20-14 |
BPI-179 |
11-79 |
|
BKV
• Kelenföld |
1998.08.30-2011
„7-173gyors”, piros/kék |
112. |
Ikarus
280 40A |
1993.12.14 |
|
|
1999.08.13 |
|
BU
20-18 |
BPI-180 |
11-80 |
|
BKV
• Kelenföld |
1998.08.30-2009.08..
„7-173gyors”, piros/kék |
113. |
Ikarus
280 40A |
1993.12.14 |
|
|
1999.08.10 |
|
BU
20-19 |
BPI-181 |
11-81 |
|
BKV
• Kelenföld |
1998.08.30-
„7-173gyors”, piros/kék |
114. |
Ikarus
280 40A |
1998.08.30 |
|
|
1999.08.13 |
|
BX
64-53 |
BPI-182 |
11-82 |
|
BKV
• Kelenföld |
1998.08.30-2012
„7-173gyors”, piros/kék |
115. |
Ikarus
280 40A |
1998.08.30 |
|
|
1999.08.13 |
|
BX
64-84 |
BPI-183 |
11-83 |
|
BKV
• Kelenföld |
*FN*;
1998.08.30- „7-173gyors”, piros/kék |
116. |
Ikarus
280 49 |
1993.12.14 |
|
|
1999.12.09 |
|
BU
20-26 |
BPI-184 |
11-84 |
|
BKV
• Cinkota |
*FN* |
117. |
Ikarus
280 49 |
1993.12.14 |
|
|
1999.12.09 |
|
BU
20-27 |
BPI-185 |
11-85 |
|
BKV
• Cinkota |
|
118. |
Ikarus
280 49 |
1993.12.14 |
|
|
1999.12.02 |
|
BU
20-32 |
BPI-186 |
11-86 |
|
BKV
• Kelenföld |
|
119. |
Ikarus
280 49 |
1993.12.14 |
|
|
1999.12.02 |
|
BU
20-69 |
BPI-187 |
11-87 |
|
BKV
• Délpest |
|
120. |
Ikarus
280 49 |
1993.12.14 |
|
|
1999.09.24 |
|
BU
20-74 |
BPI-188 |
11-88 |
|
BKV
• Óbuda |
|
121. |
Ikarus
280 49 |
1993.12.14 |
|
|
1999.11.26 |
|
BU
20-78 |
BPI-189 |
11-89 |
|
BKV
• Óbuda |
|
122. |
Ikarus
280 49 |
1993.12.14 |
|
|
1999.11.26 |
|
BU
20-81 |
BPI-190 |
11-90 |
|
BKV
• Trolibusz |
|
123. |
Ikarus
280 49 |
1987.06.06 |
|
|
2000.04.26 |
|
BX
62-07 |
BPI-191 |
11-91 |
|
BKV
• Óbuda |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.12.17 |
|
|
2000.04.06 |
|
BX
71-20 |
BPI-192 |
11-92 |
2010.09.01 |
BKV
• |
|
124. |
Ikarus
280 49 |
1987.12.23 |
|
|
2000.07.06 |
|
BX
71-26 |
BPI-193 |
11-93 |
|
BKV
• Óbuda |
|
125. |
Ikarus
280 49 |
1987.12.23 |
|
|
1999.05.21 |
|
BX
71-27 |
BPI-194 |
11-94 |
|
BKV
• Óbuda |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.12.23 |
|
|
2000.04.26 |
|
BX
71-28 |
BPI-195 |
11-95 |
2014.03.31 |
BKV
• Óbuda |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.12.23 |
|
|
2000.03.24 |
|
BX
71-32 |
BPI-196 |
11-96 |
2005.12.07 |
BKV
• |
|
126. |
Ikarus
280 49 |
1989.03.08 |
|
|
2000.03.03 |
|
BY
63-16 |
BPI-197 |
11-97 |
|
BKV
• Óbuda |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.06.06 |
|
|
2000.05.05 |
|
BX
62-09 |
BPI-303 |
13-03 |
2005.11.22 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.04.09 |
|
|
1999.06.30 |
|
BX
52-07 |
BPI-700 |
17-00 |
2005.08.30 |
BKV
• |
|
127. |
Ikarus
280 49 |
1986.04.09 |
|
|
2000.08.09 |
|
BX
52-08 |
BPI-701 |
17-01 |
|
BKV
• Trolibusz |
|
128. |
Ikarus
280 49 |
1986.04.09 |
|
|
2000.04.04 |
|
BX
52-09 |
BPI-702 |
17-02 |
|
BKV
• Trolibusz |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1985.07.16 |
|
|
2000.09.27 |
|
BX
52-40 |
BPI-704 |
17-04 |
2004.11.26 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.04.09 |
|
|
2000.02.24 |
|
BX
52-60 |
BPI-705 |
17-05 |
2006.08.29 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.04.09 |
|
|
2000.10.16 |
|
BX
52-61 |
BPI-706 |
17-06 |
2005.12.06 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.04.09 |
|
|
2000.07.27 |
|
BX
52-63 |
BPI-707 |
17-07 |
2009.12.15 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.04.09 |
|
|
1999.06.30 |
|
BX
52-65 |
BPI-708 |
17-08 |
2009.12.15 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.04.09 |
|
|
2000.08.16 |
|
BX
52-66 |
BPI-709 |
17-09 |
2005.08.30 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.04.09 |
|
|
2000.08.16 |
|
BX
52-67 |
BPI-710 |
17-10 |
2001.06.28 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.05.15 |
|
|
1999.10.14 |
|
BX
58-01 |
BPI-711 |
17-11 |
2009.08.15 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.05.09 |
|
|
2000.04.04 |
|
BX
58-03 |
BPI-712 |
17-12 |
2011.12.20 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.05.14 |
|
|
1999.10.28 |
|
BX
58-08 |
BPI-715 |
17-15 |
2010.09.01 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.05.15 |
|
|
2000.08.16 |
|
BX
58-09 |
BPI-716 |
17-16 |
2004.09.16 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.05.08 |
|
|
2000.08.16 |
|
BX
58-10 |
BPI-717 |
17-17 |
2006.08.29 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.05.17 |
|
|
2000.05.23 |
|
BX
58-12 |
BPI-719 |
17-19 |
2005.08.30 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.05.14 |
|
|
2000.08.16 |
|
BX
58-13 |
BPI-720 |
17-20 |
2009.12.07 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.05.14 |
|
|
2000.09.04 |
|
BX
58-18 |
BPI-721 |
17-21 |
2004.11.26 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.05.14 |
|
|
1999.10.28 |
|
BX
58-20 |
BPI-722 |
17-22 |
2009.. |
BKV
• |
|
129. |
Ikarus
280 49 |
2009.04.01 |
|
|
|
|
|
BPI-722 |
17-22 |
|
BKV
• Kelenföld |
Vázcserés
felújítás |
130. |
Ikarus
280 49 |
1986.05.08 |
2014.05.19 |
|
1999.09.27 |
|
BX
58-21 |
BPI-723 |
17-23 |
|
BKV
• Kelenföld |
Állományból
törölve: 2014.02.28, állományba visszavéve felújítás és bolygóajtóssá alakítás
után: 2014.05.19 |
– |
Ikarus
280 49 |
1986.05.15 |
|
|
2000.08.16 |
|
BX
58-24 |
BPI-724 |
17-24 |
2004.11.26 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.05.18 |
|
|
2000.04.04 |
|
BX
58-28 |
BPI-725 |
17-25 |
2013.08.31 |
BKV
• Cinkota |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.05.22 |
|
|
2000.08.21 |
|
BX
58-29 |
BPI-726 |
17-26 |
2006.08.29 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.05.27 |
|
|
1999.06.01 |
|
BX
58-30 |
BPI-727 |
17-27 |
2004.09.16 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.05.27 |
|
|
2000.10.16 |
|
BX
58-31 |
BPI-728 |
17-28 |
2005.08.30 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.12.04 |
|
|
1999.06.03 |
|
BX
58-33 |
BPI-729 |
17-29 |
2014.10.31 |
BKV
• Óbuda |
*FN* |
– |
Ikarus
280 49 |
1986.12.04 |
|
|
2000.08.21 |
|
BX
58-35 |
BPI-730 |
17-30 |
2011.12.20 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.12.04 |
|
|
2000.08.21 |
|
BX
58-36 |
BPI-731 |
17-31 |
2013.08.31 |
BKV
• Óbuda |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.12.04 |
|
|
2000.02.24 |
|
BX
58-37 |
BPI-732 |
17-32 |
2006.08.29 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.12.04 |
|
|
1999.05.28 |
|
BX
58-38 |
BPI-733 |
17-33 |
2005.08.30 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.12.04 |
|
|
2000.08.21 |
|
BX
58-39 |
BPI-734 |
17-34 |
2005.08.30 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.12.04 |
|
|
2000.08.21 |
|
BX
58-40 |
BPI-735 |
17-35 |
2006.08.29 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.12.04 |
|
|
2000.08.23 |
|
BX
58-41 |
BPI-736 |
17-36 |
2011.12.20 |
BKV
• |
Baleset:
2010.03.07 | http://hbweb.hu/hirek/akt110307.htm |
– |
Ikarus
280 49 |
1986.12.04 |
|
|
2000.09.25 |
|
BX
58-43 |
BPI-737 |
17-37 |
2005.12.06 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.12.31 |
|
|
2000.08.23 |
|
BX
58-47 |
BPI-738 |
17-38 |
2004.09.16 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.12.31 |
|
|
2000.09.27 |
|
BX
58-52 |
BPI-739 |
17-39 |
2009.12.15 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 00 |
1986.12.31 |
|
|
1999.06.09 |
|
BX
58-56 |
BPI-740 |
17-40 |
2004.11.26 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 00 |
1986.12.31 |
|
|
2000.08.23 |
|
BX
58-58 |
BPI-741 |
17-41 |
2004.09.16 |
BKV
• |
|
131. |
Ikarus
280 49 |
1987.02.11 |
|
|
2000.08.23 |
|
BX
58-59 |
BPI-742 |
17-42 |
|
BKV
• Óbuda |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.04.26 |
|
|
1999.11.15 |
|
BX
58-60 |
BPI-743 |
17-43 |
2006.08.29 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.05.27 |
|
|
1999.09.15 |
|
BX
58-61 |
BPI-744 |
17-44 |
2008.10.01 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.06.27 |
|
|
2000.09.27 |
|
BX
58-65 |
BPI-747 |
17-47 |
2013.06.30 |
BKV
• Cinkota |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.06.27 |
|
|
2000.08.21 |
|
BX
58-66 |
BPI-748 |
17-48 |
2011.12.20 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.06.27 |
|
|
1999.06.23 |
|
BX
58-67 |
BPI-749 |
17-49 |
2005.12.06 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.06.27 |
|
|
1999.05.31 |
|
BX
58-69 |
BPI-751 |
17-51 |
2005.06.16 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.07.02 |
|
|
1999.12.13 |
|
BX
58-70 |
BPI-752 |
17-52 |
2004.11.26 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.07.11 |
|
|
2000.08.21 |
|
BX
58-71 |
BPI-753 |
17-53 |
2005.08.30 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.07.11 |
|
|
2000.11.17 |
|
BX
58-72 |
BPI-754 |
17-54 |
2004.09.16 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.10.09 |
|
|
2000.07.13 |
|
BX
58-73 |
BPI-755 |
17-55 |
2011.12.20 |
BKV
• |
|
132. |
Ikarus
280 49 |
1986.12.03 |
|
|
1999.06.03 |
|
BX
58-74 |
BPI-756 |
17-56 |
|
BKV
• Délpest |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.12.17 |
|
|
2000.07.27 |
|
BX
58-78 |
BPI-757 |
17-57 |
2010.09.01 |
BKV
• |
|
133. |
Ikarus
280 49 |
1986.12.24 |
|
|
2000.07.13 |
|
BX
58-85 |
BPI-758 |
17-58 |
|
BKV
• Kelenföld |
*FN* |
– |
Ikarus
280 49 |
1986.05.27 |
|
|
2000.09.27 |
|
BX
58-94 |
BPI-759 |
17-59 |
2012.11.30 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.05.27 |
|
|
1999.09.15 |
|
BX
58-95 |
BPI-760 |
17-60 |
2008.10.01 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.05.27 |
|
|
2000.02.24 |
|
BX
58-97 |
BPI-761 |
17-61 |
2010.09.01 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.05.21 |
|
|
2000.08.21 |
|
BX
59-47 |
BPI-762 |
17-62 |
2011.12.20 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.12.03 |
|
|
1999.10.28 |
|
BX
59-59 |
BPI-763 |
17-63 |
2013.08.31 |
BKV
• Óbuda |
|
134. |
Ikarus
280 49 |
1986.12.03 |
|
|
2000.08.02 |
|
BX
59-61 |
BPI-764 |
17-64 |
|
BKV
• Cinkota |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.12.03 |
|
|
1999.12.09 |
|
BX
59-67 |
BPI-765 |
17-65 |
2011.12.20 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.06.18 |
|
|
2000.08.21 |
|
BX
60-99 |
BPI-766 |
17-66 |
2009.08.15 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.06.18 |
|
|
1999.12.13 |
|
BX
61-00 |
BPI-767 |
17-67 |
2014.04.30 |
BKV
• Cinkota |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.12.04 |
|
|
2000.02.24 |
BX
58-34 |
BY
61-03 |
BPI-768 |
17-68 |
2013.06.30 |
BKV
• Délpest |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.06.06 |
|
|
2000.09.25 |
|
BX
62-01 |
BPI-769 |
17-69 |
2011.12.20 |
BKV
• |
|
135. |
Ikarus
280 49 |
1987.06.06 |
|
|
1999.12.13 |
|
BX
62-02 |
BPI-770 |
17-70 |
|
BKV
• Cinkota |
|
136. |
Ikarus
280 49 |
1989.02.28 |
|
|
1999.10.28 |
|
BY
62-17 |
BPI-771 |
17-71 |
|
BKV
• Délpest |
|
137. |
Ikarus
280 49 |
1989.02.28 |
|
|
1999.12.13 |
|
BY
62-18 |
BPI-772 |
17-72 |
|
BKV
• Délpest |
|
138. |
Ikarus
280 49 |
1989.02.28 |
|
|
2000.10.16 |
|
BY
62-19 |
BPI-773 |
17-73 |
|
BKV
• Délpest |
|
139. |
Ikarus
280 49 |
1989.02.28 |
|
|
2000.09.15 |
|
BY
62-20 |
BPI-774 |
17-74 |
|
BKV
• Kelenföld |
*FN* |
140. |
Ikarus
280 49 |
1989.02.28 |
|
|
2000.08.02 |
|
BY
62-21 |
BPI-775 |
17-75 |
|
BKV
• Délpest |
|
141. |
Ikarus
280 49 |
1989.02.28 |
|
|
1999.12.13 |
|
BY
62-22 |
BPI-776 |
17-76 |
|
BKV
• Óbuda |
|
142. |
Ikarus
280 49 |
1989.02.28 |
|
|
2000.08.09 |
|
BY
62-23 |
BPI-777 |
17-77 |
|
BKV
• Cinkota |
|
143. |
Ikarus
280 49 |
1989.02.28 |
|
|
1999.05.17 |
|
BY
62-24 |
BPI-778 |
17-78 |
|
BKV
• Délpest |
|
144. |
Ikarus
280 49 |
1989.02.28 |
|
|
2000.01.20 |
|
BY
62-25 |
BPI-779 |
17-79 |
|
BKV
• Kelenföld |
|
145. |
Ikarus
280 49 |
1989.02.28 |
|
|
2000.09.27 |
|
BY
62-26 |
BPI-780 |
17-80 |
|
BKV
• Délpest |
2014.06.16-08.31:
*FN* |
146. |
Ikarus
280 49 |
1989.02.28 |
|
|
1999.09.27 |
|
BY
62-27 |
BPI-781 |
17-81 |
|
BKV
• Kelenföld |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1989.03.08 |
|
|
2000.03.27 |
|
BY
62-28 |
BPI-782 |
17-82 |
2014.04.30 |
BKV
• Cinkota |
|
147. |
Ikarus
280 49 |
1989.03.08 |
|
|
1999.11.15 |
|
BY
62-29 |
BPI-783 |
17-83 |
|
BKV
• Óbuda |
|
148. |
Ikarus
280 49 |
1989.03.08 |
|
|
1999.05.14 |
|
BY
62-30 |
BPI-784 |
17-84 |
|
BKV
• Délpest |
|
149. |
Ikarus
280 49 |
1989.03.08 |
|
|
2000.10.10 |
|
BY
62-31 |
BPI-785 |
17-85 |
|
BKV
• Délpest |
|
150. |
Ikarus
280 49 |
1989.03.08 |
|
|
2000.04.04 |
|
BY
62-32 |
BPI-786 |
17-86 |
|
BKV
• Cinkota |
|
151. |
Ikarus
280 49 |
1989.03.08 |
|
|
1999.06.30 |
|
BY
62-33 |
BPI-787 |
17-87 |
|
BKV
• Cinkota |
|
152. |
Ikarus
280 49 |
1989.03.08 |
|
|
2000.05.23 |
|
BY
62-34 |
BPI-788 |
17-88 |
|
BKV
• Délpest |
|
153. |
Ikarus
280 49 |
1989.03.08 |
|
|
2000.05.23 |
|
BY
62-35 |
BPI-789 |
17-89 |
|
BKV
• Cinkota |
|
154. |
Ikarus
280 49 |
1989.03.08 |
|
|
2000.02.14 |
|
BY
62-36 |
BPI-790 |
17-90 |
|
BKV
• Délpest |
2014.06.16-08.31:
*FN* |
155. |
Ikarus
280 49 |
1989.03.08 |
|
|
1999.06.10 |
|
BY
62-37 |
BPI-791 |
17-91 |
|
BKV
• Délpest |
|
156. |
Ikarus
280 49 |
1989.03.08 |
|
|
1999.06.30 |
|
BY
62-38 |
BPI-792 |
17-92 |
|
BKV
• Kelenföld |
|
157. |
Ikarus
280 49 |
1989.03.08 |
|
|
2000.09.05 |
|
BY
62-39 |
BPI-793 |
17-93 |
|
BKV
• Délpest |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.06.06 |
|
|
1999.11.12 |
|
BX
64-56 |
BPI-794 |
17-94 |
2013.04.30 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.06.06 |
|
|
2000.08.29 |
|
BX
64-57 |
BPI-795 |
17-95 |
2010.09.01 |
BKV
• |
|
158. |
Ikarus
280 49 |
1987.06.06 |
|
|
2000.09.15 |
|
BX
64-58 |
BPI-796 |
17-96 |
|
BKV
• Délpest |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.06.06 |
|
|
1999.06.30 |
|
BX
64-59 |
BPI-797 |
17-97 |
2009.12.15 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.06.06 |
|
|
2000.09.15 |
|
BX
64-60 |
BPI-798 |
17-98 |
2014.12.19 |
BKV
• Cinkota |
*FN* |
– |
Ikarus
280 49 |
1987.06.06 |
|
|
1999.05.07 |
|
BX
64-61 |
BPI-799 |
17-99 |
2014.12.19 |
BKV
• Cinkota |
*FN* |
159. |
Ikarus
280 49 |
1987.06.06 |
|
|
2000.09.04 |
|
BX
64-62 |
BPI-800 |
18-00 |
|
BKV
• Cinkota |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.06.06 |
|
|
1999.05.17 |
|
BX
64-63 |
BPI-801 |
18-01 |
2014.08.31 |
BKV
• Cinkota |
*FN* |
– |
Ikarus
280 49 |
1987.06.06 |
|
|
1999.10.14 |
|
BX
64-64 |
BPI-802 |
18-02 |
2013.04.30 |
BKV
• |
|
160. |
Ikarus
280 49 |
1987.06.06 |
|
|
2000.10.24 |
|
BX
64-65 |
BPI-803 |
18-03 |
|
BKV
• Trolibusz |
2014.06.16-08.31:
*FN* |
– |
Ikarus
280 49 |
1987.06.06 |
|
|
1999.09.15 |
|
BX
64-66 |
BPI-804 |
18-04 |
2009.12.15 |
BKV
• |
|
161. |
Ikarus
280 49 |
1987.06.06 |
|
|
2000.05.23 |
|
BX
64-67 |
BPI-805 |
18-05 |
|
BKV
• Óbuda |
|
162. |
Ikarus
280 49 |
1987.06.06 |
|
|
2000.09.04 |
|
BX
64-68 |
BPI-806 |
18-06 |
|
BKV
• Cinkota |
|
163. |
Ikarus
280 49 |
1987.06.06 |
|
|
2000.09.27 |
|
BX
64-69 |
BPI-807 |
18-07 |
|
BKV
• Óbuda |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.06.06 |
|
|
1999.10.28 |
|
BX
64-70 |
BPI-808 |
18-08 |
2005.08.30 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.06.06 |
|
|
2000.02.24 |
|
BX
64-71 |
BPI-809 |
18-09 |
2014.10.31 |
BKV
• Óbuda |
*FN* |
164. |
Ikarus
280 49 |
1987.06.06 |
|
|
1999.06.30 |
|
BX
64-72 |
BPI-810 |
18-10 |
|
BKV
• Délpest |
|
165. |
Ikarus
280 49 |
1987.06.06 |
|
|
1999.05.26 |
|
BX
64-73 |
BPI-811 |
18-11 |
|
BKV
• Délpest |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.06.18 |
|
|
2000.09.27 |
|
BX
64-78 |
BPI-812 |
18-12 |
2014.08.31 |
BKV
• Cinkota |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.06.18 |
|
|
1999.05.12 |
|
BX
64-79 |
BPI-813 |
18-13 |
2009.08.15 |
BKV
• |
»
Kelenföld telephely belszolgálati járműve |
– |
Ikarus
280 49 |
1987.06.18 |
|
|
1999.06.15 |
|
BX
64-80 |
BPI-814 |
18-14 |
2009.08.15 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.06.18 |
|
|
1999.05.11 |
|
BX
64-81 |
BPI-815 |
18-15 |
2014.11.30 |
BKV
• Cinkota |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.07.01 |
|
|
1999.05.17 |
|
BX
64-94 |
BPI-816 |
18-16 |
2011.12.20 |
BKV
• |
|
166. |
Ikarus
280 49 |
1987.12.17 |
|
|
2000.07.27 |
|
BX
64-99 |
BPI-818 |
18-18 |
|
BKV
• Cinkota |
|
167. |
Ikarus
280 49 |
1987.12.17 |
|
|
1999.05.06 |
|
BX
65-00 |
BPI-819 |
18-19 |
|
BKV
• Délpest |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.12.17 |
|
|
2000.08.21 |
|
BX
71-01 |
BPI-820 |
18-20 |
2014.12.19 |
BKV
• Cinkota |
*FN* |
– |
Ikarus
280 49 |
1987.12.17 |
|
|
1999.05.17 |
|
BX
71-02 |
BPI-821 |
18-21 |
2004.11.26 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.12.17 |
|
|
1999.09.27 |
|
BX
71-03 |
BPI-822 |
18-22 |
2014.12.19 |
BKV
• Cinkota |
|
168. |
Ikarus
280 49 |
1987.12.17 |
|
|
2000.09.15 |
|
BX
71-04 |
BPI-823 |
18-23 |
|
BKV
• Trolibusz |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.12.17 |
|
|
2000.01.20 |
|
BX
71-05 |
BPI-824 |
18-24 |
2012.11.30 |
BKV
• |
|
169. |
Ikarus
280 49 |
1987.12.17 |
|
|
2000.08.23 |
|
BX
71-06 |
BPI-825 |
18-25 |
|
BKV
• Kelenföld |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.12.17 |
|
|
1999.06.11 |
|
BX
71-07 |
BPI-826 |
18-26 |
2014.08.31 |
BKV
• Óbuda |
*FN* |
– |
Ikarus
280 49 |
1987.12.17 |
|
|
1999.09.22 |
|
BX
71-09 |
BPI-827 |
18-27 |
2001.06.28 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.12.17 |
|
|
1999.09.22 |
|
BX
71-10 |
BPI-828 |
18-28 |
2001.06.28 |
BKV
• |
|
170. |
Ikarus
280 49 |
1987.12.17 |
|
|
2000.07.13 |
|
BX
71-22 |
BPI-829 |
18-29 |
|
BKV
• Délpest |
|
171. |
Ikarus
280 49 |
1987.12.23 |
|
|
2000.07.12 |
|
BX
71-25 |
BPI-830 |
18-30 |
|
BKV
• Délpest |
2004-2008:
ezüst volt |
– |
Ikarus
280 49 |
1987.12.23 |
|
|
2000.11.17 |
|
BX
71-29 |
BPI-831 |
18-31 |
2014.12.19 |
BKV
• Cinkota |
*FN* |
– |
Ikarus
280 49 |
1987.12.23 |
|
|
2000.09.04 |
|
BX
71-33 |
BPI-832 |
18-32 |
2014.11.09 |
BKV
• Cinkota |
*FN* |
172. |
Ikarus
280 49 |
1987.12.23 |
|
|
2000.01.20 |
|
BX
71-34 |
BPI-833 |
18-33 |
|
BKV
• Cinkota |
|
173. |
Ikarus
280 49 |
1987.12.28 |
|
|
2000.03.24 |
|
BX
71-45 |
BPI-834 |
18-34 |
|
BKV
• Délpest |
|
174. |
Ikarus
280 49 |
1987.12.28 |
|
|
2000.07.13 |
|
BX
71-43 |
BPI-835 |
18-35 |
|
BKV
• Óbuda |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.12.23 |
|
|
2000.09.05 |
|
BX
71-35 |
BPI-836 |
18-36 |
2011.12.20 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.12.28 |
|
|
1999.11.12 |
|
BX
71-47 |
BPI-837 |
18-37 |
2006.08.29 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1988.01.21 |
|
|
1999.12.13 |
|
BX
71-51 |
BPI-838 |
18-38 |
2014.12.19 |
BKV
• Cinkota |
|
175. |
Ikarus
280 49 |
1988.01.30 |
|
|
2000.11.27 |
|
BX
71-52 |
BPI-839 |
18-39 |
|
BKV
• Délpest |
|
176. |
Ikarus
280 49 |
1988.02.26 |
|
|
2000.07.27 |
|
BX
71-53 |
BPI-840 |
18-40 |
|
BKV
• Délpest |
|
177. |
Ikarus
280 49 |
1989.12.12 |
|
|
1999.09.22 |
|
BY
76-54 |
BPI-841 |
18-41 |
|
BKV
• Cinkota |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1989.12.29 |
|
|
2000.09.15 |
|
BY
76-55 |
BPI-842 |
18-42 |
2014.08.31 |
BKV
• Délpest |
*FN* |
178. |
Ikarus
280 49 |
1989.12.29 |
|
|
2000.09.15 |
|
BY
76-56 |
BPI-843 |
18-43 |
|
BKV
• Délpest |
|
179. |
Ikarus
280 49 |
1989.12.29 |
|
|
2000.02.14 |
|
BY
76-57 |
BPI-844 |
18-44 |
|
BKV
• Kelenföld |
|
180. |
Ikarus
280 49 |
1989.12.29 |
|
|
2000.02.14 |
|
BY
76-58 |
BPI-845 |
18-45 |
|
BKV
• Óbuda |
|
181. |
Ikarus
280 49 |
1990.01.05 |
|
|
1999.09.22 |
|
BY
76-59 |
BPI-846 |
18-46 |
|
BKV
• Óbuda |
|
182. |
Ikarus
280 49 |
1990.01.05 |
|
|
1999.05.21 |
|
BY
76-60 |
BPI-847 |
18-47 |
|
BKV
• Cinkota |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1990.01.05 |
|
|
2000.03.27 |
|
BY
76-61 |
BPI-848 |
18-48 |
2014.10.31 |
BKV
• Óbuda |
*FN* |
183. |
Ikarus
280 49 |
1990.01.05 |
|
|
2000.09.04 |
|
BY
76-62 |
BPI-849 |
18-49 |
|
BKV
• Délpest |
|
184. |
Ikarus
280 49 |
1990.01.05 |
|
|
2000.02.14 |
|
BY
76-63 |
BPI-850 |
18-50 |
|
BKV
• Cinkota |
|
185. |
Ikarus
280 49 |
1990.01.19 |
|
|
2000.09.15 |
|
BY
76-64 |
BPI-851 |
18-51 |
|
BKV
• Cinkota |
|
186. |
Ikarus
280 49 |
1991.07.03 |
|
|
2000.09.04 |
|
BU
08-00 |
BPI-852 |
18-52 |
|
BKV
• Óbuda |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1991.07.23 |
|
|
2000.08.09 |
|
BU
20-61 |
BPI-853 |
18-53 |
2014.11.09 |
BKV
• Cinkota |
|
187. |
Ikarus
280 49 |
1992.07.29 |
|
|
2000.05.23 |
|
BU
08-31 |
BPI-961 |
19-61 |
|
BKV
• Cinkota |
|
188. |
Ikarus
280 49 |
1991.10.24 |
|
|
2000.04.19 |
|
BU
20-08 |
BPI-962 |
19-62 |
|
BKV
• Kelenföld |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1989.02.28 |
|
|
1999.09.30 |
|
BY
63-01 |
BPI-963 |
19-63 |
2014.12.19 |
BKV
• Cinkota |
*FN* |
189. |
Ikarus
280 49 |
1989.02.28 |
|
|
2000.03.07 |
|
BY
63-08 |
BPI-964 |
19-64 |
|
BKV
• Cinkota |
|
190. |
Ikarus
280 49 |
1989.03.08 |
|
|
1999.11.25 |
|
BY
63-11 |
BPI-965 |
19-65 |
|
BKV
• Délpest |
|
191. |
Ikarus
280 49 |
1989.12.29 |
|
|
2000.03.22 |
BY
76-43 |
BX
66-07 |
BPI-966 |
19-66 |
|
BKV
• Délpest |
2014.06.16-08.31:
*FN* |
– |
Ikarus
280 49 |
1988.01.01 |
|
|
2000.01.05 |
|
BX
71-18 |
BPI-967 |
19-67 |
2014.09.07 |
BKV
• Cinkota |
*FN* |
– |
Ikarus
280 49 |
1987.12.23 |
|
|
2000.04.12 |
|
BX
71-38 |
BPI-968 |
19-68 |
2009.12.15 |
BKV
• |
|
192. |
Ikarus
280 49 |
1987.12.23 |
|
|
2000.08.31 |
|
BX
71-41 |
BPI-969 |
19-69 |
|
BKV
• Óbuda |
|
193. |
Ikarus
280 49 |
1989.12.29 |
|
|
2000.07.12 |
|
BY
76-24 |
BPI-970 |
19-70 |
|
BKV
• Cinkota |
|
194. |
Ikarus
280 49 |
1989.12.29 |
|
|
2000.06.14 |
|
BY
76-26 |
BPI-971 |
19-71 |
|
BKV
• Cinkota |
|
195. |
Ikarus
280 49 |
1989.12.29 |
|
|
2000.04.19 |
|
BY
76-28 |
BPI-972 |
19-72 |
|
BKV
• Cinkota |
|
196. |
Ikarus
280 49 |
1989.12.29 |
|
|
2000.01.05 |
|
BY
76-30 |
BPI-973 |
19-73 |
|
BKV
• Cinkota |
|
197. |
Ikarus
280 49 |
1989.12.29 |
|
|
2000.02.01 |
|
BY
76-32 |
BPI-974 |
19-74 |
|
BKV
• Óbuda |
|
198. |
Ikarus
280 49 |
1989.12.29 |
|
|
1999.12.16 |
|
BY
76-33 |
BPI-975 |
19-75 |
|
BKV
• Cinkota |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1989.12.29 |
|
|
1999.11.04 |
|
BY
76-41 |
BPI-976 |
19-76 |
2014.12.19 |
BKV
• Cinkota |
|
199. |
Ikarus
280 49 |
1992.07.29 |
|
|
2000.05.03 |
|
BU
10-48 |
BPI-977 |
19-77 |
|
BKV
• Délpest |
|
200. |
Ikarus
280 49 |
1992.07.29 |
|
|
2000.05.30 |
|
BU
20-56 |
BPI-978 |
19-78 |
|
BKV
• Cinkota |
|
201. |
Ikarus
280 49 |
1992.07.29 |
|
|
2000.05.09 |
|
BU
20-97 |
BPI-979 |
19-79 |
|
BKV
• Cinkota |
|
202. |
Ikarus
280 49 |
1992.07.29 |
|
|
2000.05.30 |
BU
21-08 |
BX
51-80 |
BPI-980 |
19-80 |
|
BKV
• Kelenföld |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1986.04.26 |
|
|
1999.10.06 |
|
BX
52-68 |
BPI-981 |
19-81 |
2009.03.16 |
BKV
• |
|
203. |
Ikarus
280 49 |
1986.12.17 |
2013.10.30 |
|
2000.03.01 |
|
BX
58-75 |
BPI-982 |
19-82 |
|
BKV
• Óbuda |
Állományból
törölve: 2013.08.31; felújítás után visszavéve: 2013.10.30 |
– |
Ikarus
280 49 |
1986.06.04 |
|
|
2000.12.15 |
|
BX
59-62 |
BPI-984 |
19-84 |
2009.12.15 |
BKV
• |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.06.06 |
|
|
1999.11.04 |
|
BX
62-08 |
BPI-985 |
19-85 |
2006.08.29 |
BKV
• |
|
204. |
Ikarus
280 49 |
1989.02.28 |
|
|
1999.12.06 |
|
BY
63-05 |
BPI-986 |
19-86 |
|
BKV
• Óbuda |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1989.02.28 |
|
|
2000.02.01 |
|
BY
63-06 |
BPI-987 |
19-87 |
2014.10.31 |
BKV
• Cinkota |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1987.06.06 |
|
|
1999.10.22 |
|
BX
64-54 |
BPI-988 |
19-88 |
2006.08.29 |
BKV
• |
|
205. |
Ikarus
280 49 |
1987.12.23 |
|
|
2000.03.07 |
|
BX
71-42 |
BPI-990 |
19-90 |
|
BKV
• Cinkota |
|
206. |
Ikarus
280 49 |
1989.12.29 |
|
|
2000.06.21 |
|
BY
76-25 |
BPI-991 |
19-91 |
|
BKV
• Cinkota |
|
207. |
Ikarus
280 49 |
1989.12.29 |
|
|
2000.04.25 |
|
BY
76-27 |
BPI-992 |
19-92 |
|
BKV
• Cinkota |
*FN* |
– |
Ikarus
280 49 |
1989.12.29 |
|
|
1999.12.01 |
|
BY
76-29 |
BPI-993 |
19-93 |
2014.10.31 |
BKV
• Délpest |
*FN* |
– |
Ikarus
280 49 |
1989.12.29 |
|
|
2000.07.12 |
|
BY
76-38 |
BPI-994 |
19-94 |
2014.12.19 |
BKV
• Cinkota |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1989.12.29 |
|
|
1999.09.14 |
|
BY
76-39 |
BPI-995 |
19-95 |
2014.. |
BKV
• Délpest |
»
LZZ-325 |
208. |
Ikarus
280 49 |
1989.02.28 |
|
|
2000.03.14 |
|
BY
63-02 |
BPI-996 |
19-96 |
|
BKV
• Cinkota |
|
– |
Ikarus
280 49 |
1989.02.28 |
|
|
2000.04.12 |
|
BY
63-03 |
BPI-997 |
19-97 |
2014.08.31 |
BKV
• Óbuda |
|
209. |
Ikarus
280 49 |
1989.02.28 |
|
|
1999.09.23 |
|
BY
63-07 |
BPI-998 |
19-98 |
|
BKV
• Óbuda |
*FN* |
– |
Ikarus
280 49 |
1989.03.08 |
|
|
1999.11.17 |
|
BY
63-09 |
BPI-999 |
19-99 |
2006.08.29 |
BKV
• |
|
210. |
Ikarus
280 49 |
1987.07.01 |
2013.12.14 |
|
1999.09.27;
2013.12.14 |
BX
64-96 |
BPI-817 |
LZZ-321 |
LZZ-321 |
|
BKV
• Óbuda |
Állományból
törölve: 2013.07.31; felújítás után visszavéve: 2013.12.14-én, LZZ-321
rendszámmal |
211. |
Ikarus
280 49 |
1988.01.26 |
2014.09.05 |
2014.09.05 |
2014.09.05 |
211 |
(BPI-995) |
LZZ-325 |
LZZ-325 |
|
BKV
• Délpest |
[1988.01.26-2014.02.01:
211] A 211-es pályaszámú Ikarus-GVM 280.94T vázelemeiből lett felújítva. |
Kapcsolódó oldalak:
ELŐZŐ
ÁLLAPOT
• FG010311
(BPI 115-199 - Ikarus 260, 280, 435) / HBweb Fotogaléria
• FG010313
(BPI 300-399 - Ikarus 260, 280, 405, 415) / HBweb Fotogaléria
• FG010317
(BPI 700-799 - Ikarus 280) / HBweb Fotogaléria
• FG010318
(BPI 800-853 - Ikarus 280) / HBweb Fotogaléria
 
 
 
Frissítve:
2014. december 20-án
Az adatok nyilvánosságáról:
10. § (2) A nemzeti
járműnyilvántartás nyilvános.
Forrás:
36/2006.
(VI. 21.) GKM rendelet
 
Az adatokat
rendszeresen frissítem, de eltérések előfordulhatnak. Ha hibát, eltérést
fedezel fel, vagy csak egyszerűen pontosítanál, kérlek, keress az alábbi
e-mailcímen:
 
|