  
Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
Az alábbi
oldalakon bemutatom Fővárosunk, Budapest közösségi közlekedésben részt
vevő járműveinek állományát.
Ezen oldalon
a BKV Zrt. Autóbusz üzemének Ikarus 260 típusú, kéttengelyes, szóló autóbuszairól
esik szó:
FIGYELEM!
Az alábbi
adatok csak tájékoztató jellegűek, nem képzik a járművek tulajdonosainak
és üzemeltetőinek hivatalos kommunikációját. Az adatok pontosságáért felelősséget
nem vállalok, de igyekszem azokat rendszeresen frissíteni. Az itt szereplő
táblázat általában az érintett közlekedési társaság belső járműnyilvántartási
rendszerére alapszik, de attól el is térhet. Az autóbuszok telephelyi elosztása
a pillanatnyi járműhelyzet függvényében gyakran változik, az alábbi táblázat
a 2013. május 22-i
elosztást tartalmazza – de mint azt írtam –, nem biztos, hogy fedi a valóságot.
 
Db |
Típus |
Állományba
vétel |
Állományba
vétel |
Átalakítás |
Rendszámcsere |
Előző
frsz. |
Előző
frsz. |
Előző
frsz. |
Forgalmi
rendszám |
Azonosító
szám |
Állományból
törlés |
Telephely |
Megjegyzés |
326. |
Ikarus
260 30M |
1998.09.04 |
2010.10.22 |
|
|
|
|
|
GNX-307 |
GNX-307 |
|
BKV
• Délpest |
|
327. |
Ikarus
260 30M |
1998.09.04 |
2010.10.22 |
|
|
|
|
|
GNX-309 |
GNX-309 |
|
BKV
• Délpest |
|
328. |
Ikarus
260 30M |
1998.10.14 |
2010.10.22 |
|
|
|
|
|
GNX-339 |
GNX-339 |
|
BKV
• Délpest |
|
329. |
Ikarus
260 30M |
1998.10.14 |
2010.10.22 |
|
|
|
|
|
GNX-340 |
GNX-340 |
|
BKV
• Délpest |
|
330. |
Ikarus
260 30M |
1998.10.14 |
2010.10.22 |
|
|
|
|
|
GNX-341 |
GNX-341 |
|
BKV
• Délpest |
|
331. |
Ikarus
260 30M |
1998.10.14 |
2010.10.22 |
|
|
|
|
|
GNX-342 |
GNX-342 |
|
BKV
• Délpest |
|
332. |
Ikarus
260 30M |
1999.06.28 |
2010.10.22 |
|
|
|
|
|
GXW-442 |
GXW-442 |
|
BKV
• Délpest |
|
333. |
Ikarus
260 30M |
1999.06.28 |
2010.10.22 |
|
|
|
|
|
GXW-443 |
GXW-443 |
|
BKV
• Délpest |
|
334. |
Ikarus
260 00 |
1985.07.16 |
2003.09.01 |
|
2003.09.01 |
|
BX
53-49 |
BPO-114 |
HLN-323 |
HLN-323 |
|
BKV
• Oktatójármű |
|
335. |
Ikarus
260 00 |
1983.11.29 |
2004.03.10 |
|
2004.03.10 |
|
BU
88-68 |
BPO-397 |
HLN-324 |
HLN-324 |
|
BKV
• Cinkota |
|
– |
Ikarus
260 00 |
1985.11.02 |
2004.03.10 |
|
2004.03.10 |
|
BX
53-19 |
BPI-587 |
HLN-325 |
HLN-325 |
2013.03.31 |
BKV
• |
|
336. |
Ikarus
260 00 |
1985.09.11 |
2004.03.10 |
|
2004.03.10 |
|
BX
53-35 |
BPO-086 |
HLN-326 |
HLN-326 |
|
BKV
• Délpest |
|
337. |
Ikarus
260 00 |
1985.10.01 |
2004.03.10 |
|
2004.03.10 |
|
BX
53-04 |
BPI-581 |
HLN-327 |
HLN-327 |
|
BKV
• Délpest |
|
338. |
Ikarus
260 00 |
1983.11.29 |
2005.09.14 |
|
2005.09.14 |
|
BU
88-73 |
BPO-134 |
JGD-731 |
JGD-731 |
|
BKV
• Délpest |
|
339. |
Ikarus
260 00 |
1985.08.30 |
2005.08.31 |
|
2005.08.31 |
|
BX
53-28 |
BPI-593 |
JGD-732 |
JGD-732 |
|
BKV
• Délpest |
|
340. |
Ikarus
260 00 |
1985.09.11 |
2005.09.26 |
|
2005.09.26 |
|
BX
53-39 |
BPO-379 |
JLA-158 |
JLA-158 |
|
BKV
• Óbuda |
|
341. |
Ikarus
260 00 |
1984.02.15 |
2005.09.26 |
|
2005.09.26 |
|
BU
90-25 |
BPO-390 |
JLA-159 |
JLA-159 |
|
BKV
• Óbuda |
|
342. |
Ikarus
260 00 |
1985.07.16 |
2005.09.21 |
|
2005.09.21 |
|
BX
53-50 |
BPO-088 |
JLA-160 |
JLA-160 |
|
BKV
• Trolibusz |
|
343. |
Ikarus
260 00 |
1984.02.18 |
2005.09.21 |
|
2005.09.21 |
|
BU
90-19 |
BPO-385 |
JLA-161 |
JLA-161 |
|
BKV
• Óbuda |
|
344. |
Ikarus
260 E |
1992.08.29 |
2006.01.20 |
2006.01.20 |
2006.01.20 |
|
BU
22-44 |
BPI-209 |
JNG-724 |
JNG-724 |
|
BKV
• Délpest |
|
345. |
Ikarus
260 45 |
1991.07.01 |
|
|
1999.07.30;
2010.09.27 |
|
BU
22-11 |
BPO-309 |
KPX-921 |
KPX-921 |
|
BKV
• Óbuda |
|
346. |
Ikarus
260 45 |
1990.01.12 |
|
|
2000.08.14;
2011.01.19 |
|
BY
77-15 |
BPI-301 |
KPX-922 |
KPX-922 |
|
BKV
• Óbuda |
|
Kapcsolódó oldalak:
ELŐZŐ
ÁLLAPOT
• FG010321
(Selejtezés után újra állományba vett autóbuszok: AKD, HLN, JGD, JLA, JGD)
/ HBweb Fotogaléria
  
 
 
Frissítve:
2013. május 22-én
Az adatok nyilvánosságáról:
10. § (2) A nemzeti
járműnyilvántartás nyilvános.
Forrás:
36/2006.
(VI. 21.) GKM rendelet
 
Az adatokat
rendszeresen frissítem, de eltérések előfordulhatnak. Ha hibát, eltérést
fedezel fel, vagy csak egyszerűen pontosítanál, kérlek, keress az alábbi
e-mailcímen:
 
|