Tisztelt Olvasóm, kedves
Barátom!
Csak szöveg
csak szöveg csak szöveg csak szöveg csak szöveg csak szöveg csak szöveg
csak szöveg csak szöveg csak szöveg csak szöveg: A hajnali átrakást
követően kb. 10 órai kezdettel továbbították a járművet a Hungária
kocsiszínbe. A Combino villamost 5-15 km/h sebességgel egy csatolt Ganz
csuklós egységgel vontatták a Hungária körútig, ahonnan tolt menetben,
helytelen vágányon át érkezett új helyére.
„A BKV
részére összesen 40 korszerű jármű készül. Ezek mindegyike 2,40
méter széles, egyenként 6 modulból áll, és 54 méter hosszú. Oldalanként
8, egyenként 1,3 m széles ajtó biztosítja a gyors, lépcsők nélküli
ki- és beszállást. A babakocsival utazók a jármű összes ajtajánál
nehézség nélkül vehetik igénybe az utasteret. A második és a hetedik
ajtónál olyan kialakítás készült, hogy az ajtó környezetében a
kerekesszékkel közleked? utasoknak lehet?ségük van a kerekesszék rögzítésére.
Az akár 350 utas kényelmes szállítására is képes járművek a világ
leghosszabb villamosai közé tartoznak. A teljes hosszban alacsony padlószint?
- azaz lépcs? nélküli - járm? beszállási küszöbmagassága rendkívül
kényelmes be- és kiszállást biztosít az utasoknak.” (www.bkv.hu)
Az első
három villamos (2001, 2002, 2003) már április elején megkezdi próbafutásait
az 1-es villamos vonalán, az ezeket követ? kett? (2004, 2005) pedig a
Siemens próbapályáján, Wildenrath-ban nyeri el alkalmasságát. A tavaszi
– szakaszos, részleges – nagykörúti vágányzár végeztével, a
tervek szerint június közepét?l szeptember elejéig hétvégi napokon
szállítanak majd a Combinók utasokat 4-es villamosként, növekv? arányú
vegyesüzemben. A szeptemberi iskolakezdést?l pedig már munkanapokon
is felt?nnek, a szállítástól függ?en, növekv? részarányban. Az
utolsó járm? (2040) szállítási határideje: 2007. május 31, tehát
2007 nyarára várható a Ganz csuklós motorkocsik elt?nése (Budára
költözése) a Nagykörútról.
Közreműködésed
és megtisztelő figyelmed köszönöm!