TARTALOMJEGYZÉK
1. BEVEZETÉS, A FELADAT MEGHATÁROZÁSA
2. DÉL-BUDA TÖMEGKÖZLEKEDÉSE, KAPCSOLATA A BELVÁROSSAL
     2.1. Budapest településszerkezete
     2.2. A célterület bemutatása
          2.2.1. A Gazdagréti lakótelep
          2.2.2. A Sasadi út megállóhely
          2.2.3. Budapest határain kívüli települések
          2.2.4. Gellért-hegy és Nap-hegy: Sánc utca megállóhely
          2.2.5. Belvárosi szakasz: Ferenciek tere - Baross tér
     2.3. Keresztmetszeti utasszám-adatok
          2.3.1. Mûszeres utasszám-mérés rendszere a BKV Rt. -nél
          2.3.2. Mértékadó utazási irány és a kritikus keresztmetszet fogalma
          2.3.3. A vizsgált térség keresztmetszeti utasszám adatai
     2.4. A jelenlegi tömegközlekedési viszonylatok a célterületen
          2.4.1. Gyors 7-es autóbusz
          2.4.2. Gyors 173-as autóbusz
          2.4.3. A 8-as autóbusz
          2.4.4. A 40-es, gyors 40-es és 40-es expressz autóbusz
          2.4.5. A 41-es, gyors 41-es és 141-es autóbusz
          2.4.6. A 72-es és gyors 172-es autóbusz
          2.4.7. Gyors 139-es autóbusz
          2.4.8. Gyors 153-as autóbusz
     2.5. A jelenlegi állapot módosítási lehetõségei
3. AZ ÚJ VISZONYLAT SZÜKSÉGESSÉGE, INDOKOLTSÁGA
     3.1. Fejlõdési tendenciák Budapest közösségi közlekedésében
           3.1.1. A férõhelykilométer-adatok alakulása 1995-tõl 1999-ig
           3.1.2. A garázsból a törzsviszonylatra tatró autóbuszok hasznosítása
           3.1.3. A Sasad-busz
     3.2. Személyközlekedési szükségletek elõrebecslése
     3.3. A szolgáltatási színvonal emelése
           3.3.1. Mennyiségi igény
           3.3.2. A biztonság
           3.3.3. Utazási sebesség növelése
           3.3.4. Minõségi követelmények: zsúfoltság, kényelem
           3.3.5. Pontosság és menetrendszerûség
           3.3.6. Átszállások számának csökkentése, átszállásmentes kapcsolatok
           3.3.7. Gazdaságosság
4. A TÉRSÉG KÖZÖSSÉGI KÖZLEKEDÉSÉNEK FEJLÕDÉSI TENDENCIÁJA, LAPPANGÓ LEHETÕSÉGEI
      4.1. Eddig kihasználatlan összeköttetési lehetõség a belvárossal
      4.2. Célforglmi utasszám-adatok
      4.3. Kötöttpályás közlekedés és az autóbuszok összehasonlítása az adott térségben
      4.4. A körzetek tehermentesítése
5. AZ ÚTVONAL, MEGÁLLÓHELYEK, VÉGÁLLOMÁSOK MEGTERVEZÉSE
      5.1. A viszonylat tervezett útvonala
            5.1.1. Gazdagréti tér, végállomás
            5.1.2. Rétköz utca - Gazdagréti út (felsõ) csomópont
            5.1.3. Rétköz utca
            5.1.4. Gazdagréti út (Rétköz utca és Budaörsi út között)
            5.1.5. A BAH csomópont és a felüljáró
            5.1.6. Hegyalja út
            5.1.7. A Döbrentei téri csomópont
            5.1.8. Erzsébet-híd
            5.1.9. Ferenciek tere (Szabadsajtó út és Kossuth Lajos utca)
            5.1.10. Kossuth Lajos utca és Rákóczi út
            5.1.11. Astoria
            5.1.12. Blaha Lujza tér
            5.1.13. Baross tér, Keleti pályaudvar vá.
      5.2. A viszonylat megállóhelyei
      5.3. A viszonylat menetrendje, beosztási kerete
            5.3.1. I. változat
            5.3.2. II. változat
            5.3.3. III. változat
      5.4. A változatok összehasonlítása, értékelése
            5.4.1. Átbocsátott férõhelyek szerint
            5.4.2. Jármûigény szerint
            5.4.3. Jármûvezetõ szükséglet
6. A 107-ES HATÁSA A TÉRSÉGRE, ÉS A TÖBBI AUTÓBUSZ VISZONYLATRA
      6.1. gyors 139
            6.1.1. I. verzió: újra elkülöníteni az alap- és a gyorsjáratot
            6.1.2. II. verzió: az adott viszonylatnak csak a meghosszabbítása
      6.2. Végállomási rend a Moszkva téren
      6.3. A Móricz Zsigmond körtér tehermentesítése
      6.4. Etele tér zsúfoltságának levezetése
      6.5. A gyors 40-es és 153-as
7. ÖSSZEFOGLALÁS
IRODALOMJEGYZÉK
      Köszönetnyilvánítás
MELLÉKLETEK
<< Vissza
Tovább >>