BLOG.HBWEB.HU
2009. május 22.
Nyugati szomszédunknál valahogy jobban zöldel a fű. A válság hatásai
őket is érintik, de túl vannak azon a lelki/szellemi válságon, amelynek
jellemzője, hogy például a vasúti személyszállítás nem képzi és
soha nem is képezheti verseny tárgyát. A modal split (az adott közlekedési
módot választók) náluk is csökken, idehaza viszont rohamosan csökken.
Ez a folymat meg nem állítható, legfeljebb különféle intézkedésekkel
eredményesen csökkenthető, tompítható.
Hmmm... most jönnek a „nincs péééz” és a „köll a bevétel”
c. szövegek és a széttárt karok, hogy „nincs mit tenni, nem a mi
illetékességünk”. És a helyzetet felismerő, annak súlyosságát
felmérő és helyes döntést hozó döntéshozók „lehülyézése”.
Zárójelben megjegyzendő, hogy a cigiszünetek hősei, a szünetek közt
pedig pasziánszvilágbajnok megmondóembereknek ha nekiszegezzük a kérdést,
hogy mi az a „tarifaegyezség”, vagy „ütemes menetrend” ... lehengerlő
magabiztossággal ontják magukból a teljes sötétséget. De legalább
magabiztosak és lehengerlők. (sajnálatos tapasztalat)
Térjünk vissza! Van már első fecske idehaza is: BKSz, Start Klubkártya,
de még nem dőlhetünk hátra, messze még a Kánaán.
Kukkantsunk a Lajtán túlra, nézzük meg, hogy működnek ők. Hogy lehet
ötvözni sikerrel a tüzet a vízzel: szocpol-t az üzletpol-lal és miként
áll össze egy egységes, valóban ösztönző tarifarendszerré:
http://iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=318
BLOG
CÍMLAP »
|